Zgłoszenia do konkursu, w którym marketerzy wybierają najlepsze projekty transformacyjne, wspierające rolę CMO, jako kluczowego kontrybutora wzrostu biznesu w firmach, można nadsyłać od 13 lutego do 24 marca br. poprzez platformę CMO Awards 2023. Głosowanie potrwa od 3 do 14 kwietnia, a uroczysta Gala odbędzie się w ostatnim tygodniu kwietnia.
– Bardzo ważne jest to, że w CMO Awards wymieniamy się doświadczeniami, ale też poddajemy się najbardziej merytorycznej oraz najbardziej sprawiedliwiej ocenie innych osób, które robią to, co my. Dlatego CMO Awards jest bardzo wartościowym konkursem – mówi Olga Korolec, CMO & group sustainability director w Ringier Axel Springer, laureatka Grand Prix CMO Awards w poprzedniej edycji.
Zobacz również
– Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm peer-to-peer – to sami CMO’si zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia i projekty zrealizowane lub rozpoczęte w 2022 roku, a następnie osoby zarządzające marketingiem w swoich organizacjach oddając głosy, nagradzają te koleżanki i kolegów, których działania ich zdaniem wyróżniły się w minionym roku – podkreśla Marta Macke, CEO Shortlist Consulting.
CMO AWARDS to inicjatywa Shortlist Consulting i partnerów strategicznych, która wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko szefów/owych marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze wszystkich branż. Partnerami strategicznymi konkursu są firmy Publicis Groupe, Allegro Brand Experience, Unicef Polska oraz Dubois & Wspólnicy.
Laureatami poprzedniej edycji byli: GRAND PRIX Olga Korolec, Ringier Axel Springer, Dorota Haller, HUAWEI w kategoriach Creative Innovator oraz Brand Guardian, Magdalena Budziszewska, T-Mobile w kategorii Digital Champion, Jakub Barzak, Storytel w kategorii Commerce Master, Olga Korolec w kategorii Omnichannel Leader i Brand Guardian, Andrzej Mytych, YOPE w kategorii Purpose Ambasador, Maria Rosa, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO-Hestia S.A. w kategorii Brand Guardian.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing