Marka Hochland zintensyfikowała kampanię wizerunkową ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym co dobre”, która na pierwszym miejscu stawia rodzinne wartości marki oraz podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje spot telewizyjny, działania w internecie, a także obecność w nowym dla marki środowisku reklamowym – w Warszawskim Metrze.
Celem kampanii Hochland „Dzielimy się tym co dobre” jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.
Zobacz również
– Pyszne chwile razem, kiedy możemy cieszyć się smakiem potraw i czerpać przyjemność z relacji z bliskimi są głęboko zakorzenione w wartościach marki Hochland, a każdy posiłek smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, również z tymi, którzy tego potrzebują – mówi Radosław Jurkowski, marketing manager z Hochland Polska. – W ramach długofalowej współpracy z Polską Akcją Humanitarną i Programem Pajacyk chcemy wnieść swój wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia i jego konsekwencji poprzez sfinansowanie 150 000 ciepłych posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci – dodaje.
Spot promujący akcję – krótka rodzinna historia przypominająca, że każda okazja do spędzenia czasu z bliskimi jest na wagę złota, a kto kupuje sery Hochland, wspiera Program Pajacyk – emitowany jest w telewizji i internecie.
Ponadto do marca marka obecna jest także w Warszawskim Metrze. Reklamy wizerunkowe widoczne są na ponad 2 tysiącach ekranów na kilkunastu stacjach obu linii metra w centrum Warszawy oraz we wszystkich wagonach pociągów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing