Firma BIDads – wspierająca projekty rekrutacyjne pracodawców z branży digital marketingu – po roku działalności zarówno na polskim, jak i europejskim rynku potwierdza stale rosnący trend. Rośnie zapotrzebowanie na utalentowanych pracowników na co dzień zajmujących się digital marketingiem, którzy zainteresowani są nie tylko stałym zatrudnieniem, lecz także pracą projektową.
W 2021 roku na platformie LinkedIn zostało opublikowanych blisko 1,3 mln ofert pracy dotyczących marketingu, co stanowi wzrost o 374% rok do roku. Dla pracodawców oznaczało to jedno – większą konkurencję. W rezultacie latem 2022 roku liczba wyszukiwań na platformie hasła „freelance digital marketing” wzrosła o 313%. Menedżerowie ds. rekrutacji szukali alternatywnych rozwiązań w sytuacji, w której nie mogli zatrudnić specjalistów o takich kompetencjach w ramach stałych umów o pracę. Co ważne, według danych firmy Conductor, specjaliści z obszaru digital marketingu są dzisiaj zainteresowani przede wszystkim elastycznymi opcjami zatrudnienia. Dane pokazują 650% wzrost liczby wyszukiwań ofert pracy hybrydowej oraz 174% wzrost liczby wyszukiwań ofert pracy zdalnej.
Zobacz również
Wzrost zapotrzebowania na pracowników specjalizujących się w digital marketingu, którzy zainteresowani są nie tylko stałym zatrudnieniem, lecz także pracą projektową potwierdza również BIDads, firma wspierająca projekty rekrutacyjne pracodawców z branży digital marketingu zarówno w Polsce, jak i Europie.
Po roku działalności BIDads może pochwalić się portfolio kilkunastu stałych klientów, wśród których są nie tylko domy mediowe, agencje marketingowe, lecz także działy marketingu w strukturach firm. BIDads prowadzi procesy rekrutacyjne zarówno do pracy stałej na stanowiska asystenckie, specjalistyczne, kierownicze oraz executive search, jak i pracy tymczasowej oraz outsourcingu specjalistów.
– Nasz zespół rekruterów doskonale rozumie specyfikę biddable media. Mamy niezbędną wiedzę oraz umiejętności, aby weryfikować kandydatów pod względem merytorycznym tak, aby jak najlepiej pasowali do zdefiniowanych przez Klienta oczekiwań. Dzięki temu bez problemu znajdujemy i zatrudniamy dla naszych Klientów najlepszych specjalistów na rynku. Ostatni rok – również ze względu na ogólne uwarunkowania gospodarcze – sprawił, że szczególnie dużym zainteresowaniem cieszył się body oraz team leasing. Dzięki elastycznej formie zatrudnienia zewnętrznego, jaką jest właśnie outsouricing specjalistów, firma może dopasować wielkość działu marketingu do swoich aktualnych potrzeb związanych z realizacją konkretnych projektów – mówi Magdalena Radecka, project manager w BIDads.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing