Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Monika Dobaj na czele działu PR agencji Labcon

Monika Dobaj dołącza do agencji Labcon (Group One) jako head of PR. Będzie odpowiadać za rozwój kompetencji z tego obszaru w spółce, strategiczne wsparcie klientów oraz zarządzanie zespołem.
O autorze
0 min czytania 2023-02-28

Z branżą jest związana od 2007 roku, a od 10 lat prowadzi samodzielne projekty w szeroko rozumianym Public Relations. Do Labconu przeszła z grupy Garden of Words, gdzie piastowała stanowisko head of brand & corporate PR. Wcześniej była związana m.in. z MSLGroup czy Partner of Promotion.

Doświadczenie zbierała współpracując z takimi klientami jak Pampers, Nivea, Żywiec Zdrój, Mars Wrigley, IKEA czy Avon. Specjalizuje się w PR brandowym, jednak realizowała również projekty związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, edukacyjne oraz oraz wspierała klientów w komunikacji korporacyjnej.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała również w Belgii i Wietnamie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj