AI zilustrowała tysiące wizji przyszłości w kampanii ING

W przyszłości zamieszkam w domku na wsi? A może będę podróżować camperem przez świat? W akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, AI namalowała tysiące różnych wizji przyszłości. Z okazji Dnia Przyszłości, bank przypomina o swojej promocji emerytalnej
O autorze
1 min czytania 2023-03-01

Ja w przyszłości. Powered by AI & ING

ING zachęca Polaków do rozmawiania o swojej przyszłości finansowej i życiu na emeryturze. W akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, bank inspirował ludzi do myślenia o emeryturze, wykorzystując technologię do stworzenia obrazów jutra – ludzi na emeryturze widzianych oczami AI.

Wystarczyło opisać wizję swojej przyszłości. Relaks w wertykalnych ogrodach miasta przyszłości? A może lot komercyjny na Księżyc? Tu wszystko mogło się zdarzyć.

W akcji wzięło udział prawie 9 tysięcy uczestników, którzy dzielili się swoimi planami na przyszłość. Galerię obrazów przyszłości namalowanych przez AI można zobaczyć na stronie www.ja-w-przyszlosci.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ING promuje produkty emerytalne

Teraz ING zachęca, aby zrobić kolejny krok i zadbać o finanse na swoją przyszłość. Bank przypomina o swoich produktach emerytalnych IKE i IKZE w promocji „Zainwestuj w swoją przyszłość”, z premią w wysokości 150 zł, przy założeniu jednego z produktów emerytalnych i 300 zł, przy założeniu IKE oraz wybranego IKZE (czyli sposobów indywidualnego odkładania pieniędzy na emeryturę).

Po spełnieniu warunków promocji określonych w regulaminie bank wypłaci premię w wysokości 150 lub 300 zł na Otwarte Konto Oszczędnościowe klienta. Szczegóły promocji dostępne są TUTAJ.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się