Wystartowała kampania reklamowa marki Dafi przygotowana przez Opus B. Marka zaangażowała do swoich działań nową ambasadorkę – Joannę Krupę, popularną modelkę i osobowość telewizyjną.
– Razem z nową ambasadorką marki, mówimy jasno, co jest passe, a co must have, gdy chcesz pić wodę nie obciążając planety i swojego portfela – mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B
Zobacz również
„Moda od Dafi – Woda od Dafi” to nośna idea, dzięki której autorzy kampanii oryginalnie wpisali butelki filtrujące Dafi w dominujące trendy i zmiany postaw konsumenckich, mówiąc o rzeczach ważnych dla środowiska i konsumentów, ale bez moralizowania i pouczania.
Kampanii towarzyszy autorski utwór muzyczny skomponowany przez duet Bartłomieja Marszałka i Anity Dudczak.
Agencja odpowiada za strategię i kreację działań. W ramach kampanii przygotowano spot TV, spoty digital, dedykowany landing page oraz materiały promocyjne dla sieci handlowych i spoty radiowe. Spoty reżyserował Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B, za kamerą stanął operator Bartek Cierlica, nadzór nad produkcją sprawowało studio ISTV, za postprodukcję odpowiadały studia Miło i Głośno oraz zespół motion Opus B.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing