Betclic i Sizeer pierwszymi partnerami Papaya New Directors

Jubileuszowa edycja konkursu dla reżyserów rozpoczynających swoją karierę w branży reklamowej nabiera tempa. Do Papaya New Directors właśnie dołączyły pierwsze marki: Betclic i Sizeer.
O autorze
1 min czytania 2023-03-13

Dla marki Betclic w ramach konkursu powstanie aż 8 filmów. Będą to nie tylko produkcje reklamowe, ale również filmy dokumentalne i teledysk.

– Betclic jest znany z realizacji wyjątkowych, kreatywnych koncepcji reklamowych. Zaangażowanie w projekt Papaya New Directors w naturalny sposób wpisuje się w charakter naszej marki i jest kontynuacją wyznaczonego kierunku. Jesteśmy przekonani, że pod parasolem Betclic powstaną wyjątkowe produkcje oparte o ciekawe pomysły, a swoją obecność w branży zaakcentują utalentowani twórcy, dla których będzie to początek owocnej kariery – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic w Polsce.

Po raz pierwszy z konkursem współpracuje również marka Sizeer. Prace nad wspólnym projektem już się rozpoczęły.

– Dla marki Sizeer rok 2023 to przede wszystkim opowieść o człowieku i jego wielowymiarowości odpowiedzialności za świat, który nas otacza i za siebie nawzajem. Współpraca z Papaya New Directors jest dla nas więc naturalnym wyborem, spójnym z DNA Sizeer i potrzebami ZAlpha. Dawanie przestrzeni młodym twórcom, autentyczność, zaangażowanie i partnerskie podejście, to nie tylko cechy, które charakteryzują Papaya i ich autorską inicjatywę – to także wartości, które na co dzień przyświecają właścicielowi marki Sizeer – powiedziała Renata Stanasiuk, marketing director, marketing investment Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorzy informują, że trwają rozmowy z kolejnymi markami i niebawem zostaną ogłoszeni kolejni partnerzy projektu.

– Betclic i Sizeer to wyjątkowi partnerzy – stawiają na kreatywność i autentyczność przekazu. Mają chęć do tworzenia nie tylko wyróżniającej się komunikacji, ale również wspierają nowych twórców. Jesteśmy niezwykle podekscytowani na współpracę przy tym projekcie – komentuje Magda Ignatowicz, head of development, która w zespole Papaya New Directors odpowiada za rozwój inicjatywy i relacje z partnerami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

10. edycja konkursu

W nowej formule Papaya New Directors organizatorzy zaproszą do współpracy wybranych twórców i twórczynie, którzy zrealizują filmy dla partnerów. Nie oznacza to jednak, że konkurs zamyka się na nowe talenty. Każdy może zgłosić się do inicjatywy, przesyłając swoje prace przez formularz na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A ci reżyserzy i reżyserki, których dotychczasowe realizacje przekonają organizatorów, zostaną zaproszeni do zaprezentowania kompletnej wizji reżyserskiej na zadany temat. W tej edycji to partnerzy konkursu, na podstawie stworzonych treatmentów zdecydują, kto zrealizuje dla nich filmy. O produkcję filmów zadba zespół Papaya Films.

Wszystkie filmy zrealizowane w 2023 roku od stycznia do października, zostaną zakwalifikowane do etapu konkursowego i będą miały szansę powalczyć o nagrody pieniężne podczas finałowej gali pod koniec 2023 roku.