Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz zdobyć darmową wejściówkę na VideoWars by ScreenLovers? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Pomagamy, wspieramy, wygrywamy” – nowa kampania społeczna #LoteriaProcenta

Ruszyła kampania społeczna #LoteriaProcenta promująca postawę darczyńcy. Podatnik, który przekazał w rozliczeniu rocznym PIT 1,5% podatku na dowolną organizację pożytku publicznego, może zarejestrować się na stronie loteriaprocenta.pl i wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród.
O autorze
1 min czytania 2023-03-14

Każda organizacja pożytku publicznego może wykorzystać akcję bezpłatnie w celu zachęcania większej liczby podatników do rozliczenia swojego 1,5%. Korzyść jest podwójna, bo w losowaniu nagród wygrywa zarówno darczyńca, jak i wskazana przez niego organizacja.

Cel: zaangażowanie podatników

Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że przy rozliczaniu PIT w 2021 roku aż 15,3 mln podatników przekazało swój 1% PIT. Blisko 9 tys. fundacji i stowarzyszeń otrzymało około 970 mln zł.

– Zmiany w kwocie wolnej od podatku sprawiły, że część osób o niższych dochodach podatku nie zapłaci w ogóle. Nie będzie czym obdarować instytucji dobroczynnych. Z tego powodu niezbędne jest zachęcenie do zaangażowania większej liczby podatników − komentuje pomysłodawca Loterii Procenta, Wojciech Koczorowski z Loteria.org.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#LoteriaProcenta jest działaniem pro bono. Organizatorem loterii jest spółka Nofsza.pl. Do akcji przyłączyła się agencja reklamowa Havas Warsaw, która zrealizowała działania kreatywne, a także jest odpowiedzialna za część wizualną projektu. To nie pierwszy raz, kiedy agencja wspiera akcje charytatywne.

– Pomagamy, jak umiemy najlepiej, czyli poprzez działania kreatywne na różnych płaszczyznach. Loteria Procenta to fantastyczna inicjatywa, która ma na celu zaangażować nas, konsumentów, do wspierania fundacji. Ja już 1,5% przekazałem, pora na was! − mówi Bartłomiej Radtke, account supervisor Havas Warsaw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podwójna korzyść

Partnerem wspierającym akcję jest Millennium Goodie, dostawca eKarty goodie − nowoczesnej wirtualnej karty przedpłaconej, oraz aplikacji goodie oferującej m.in. zwroty części wydatków za zakupy w ponad 800 sklepach internetowych. Uczestnicy loterii mają szansę na zdobycie jednej z 5 eKart podarunkowych o wartości 2000 zł każda. Taką samą kwotą zostanie zasilone konto wybranej przez laureata organizacji pożytku publicznego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Chcemy docenić osoby, które zdecydowały się przeznaczyć 1,5% swojego podatku na wsparcie charytatywne. Uważamy, że eKarta podarunkowa jest idealnym rozwiązaniem, ponieważ umożliwia laureatom wybranie nagrody, która zaspokoi ich potrzeby. Warto podkreślić, że wygranym jest każdy, kto dołączy do akcji #LoteriaProcenta. Samo pomaganie jest ważne, a wszyscy zaangażowani pokazali, że nie tracą okazji, aby pomagać – powiedziała Paulina Vieuxmaire, kierująca Zespołem Sprzedaży eKart podarunkowych w Millennium Goodie.

Dodatkowo każdy uczestnik Loterii Procenta otrzyma od goodie upominek − kod cashback o wartości 20 zł do wykorzystania przez nowego użytkownika goodie cashback. Kod może być zrealizowany przez uczestnika loterii lub (jeśli ten korzystał już wcześniej z goodie cashback) osobę, której uczestnik podaruje kod.

Zbieranie zgłoszeń do udziału w losowaniu nagród trwa do 10 maja 2023 roku. Losowanie nagród odbędzie się 17 maja 2023 roku.