Marka Nutribullet produkuje blendery osobiste, kielichowe oraz sokowirówki ułatwiające przygotowywanie wartościowych i odżywczych posiłków. Oferuje rozwiązania dla osób, które chcą prowadzić zdrowy tryb życia, ale jednocześnie nie mogą sobie pozwolić na tworzenie skomplikowanych, czasochłonnych potraw. Ten wyróżnik Nutribullet’u został podkreślony w koncepcie kreatywnym najnowszej kampanii.
Kampania wystartowała na początku marca i jest kontynuacją cyklu kulinarnego, prowadzonego przez ambasadorkę marki Jagnę Niedzielską – influencerkę kulinarną oraz propagatorkę kuchni zero waste. W ramach projektu na kanale YouTube Nutribullet cyklicznie publikowane są nagrania, na których prowadząca przygotowuje posiłki razem z zaproszonym gośćmi.
Zobacz również
W tegorocznej edycji Jagnie Niedzielskiej towarzyszyć będą m.in. Piotr Czaykowski, Vitek Chłus oraz znany każdemu Krzysztof Ibisz. Koktajle oraz zdrowe posiłki, które razem przygotowują, są łatwe do odtworzenia, nadają się do przyrządzenia przed lub po treningu, a wykonywane są przy użyciu sprzętów Nutribullet.
– W przypadku działań związanych ze zdrowym stylem życia i promocją „przepisu na wieczną młodość” kluczowe jest postawienie na partnerów, którzy autentycznie żyją zgodnie z tą filozofią. Krzysztof Ibisz, Piotr Czaykowski oraz Vitek Chłus z pasją i zaangażowaniem dzielą się swoimi przemyśleniami na temat zdrowego stylu życia i motywują do tego swoich odbiorców. Ich wiedza oraz doświadczenie w kwestii dbania o zdrowie i urodę może wpłynąć na pozytywną zmianę nawyków żywieniowych i treningowych u obserwatorów marki Nutribullet – komentuje Klaudia Jamróz, Influencer marketing team lead w Labcon.
Kampania drugi rok z rzędu jest realizowana przez spółki Group One, działające w modelu house of communication. Agencja kreatywna Labcon odpowiada za strategię komunikacji opartą na działaniach z influencerami i w social mediach. Spółka Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube jest odpowiedzialna za działania z zakresu paid social.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing