Agencja mediowa OMD kontynuuje swoją transformację, co skutkuje zmianami strukturalnymi w firmie. Po dwóch latach zmian, firma postanowiła połączyć dwie swoje agencje mediowe: OMD Optimum media i OMD Macroscope, co pozwoli na zwiększenie efektywności działania oraz umocnienie pozycji agencji na rynku. Integracja struktur jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany w branży mediowej i marketingowej, które wymagają od firm elastyczności i ciągłej adaptacji do nowych trendów i wyzwań. Połączenie dwóch agencji pozwoli na lepszą koordynację działań, pełniejsze wykorzystanie wiedzy i doświadczenia pracowników oraz na rozwój nowych koncepcji i rozwiązań, co pozytywnie przełoży się na jakość obsługi klientów i dostosowanie oferty do ich potrzeb.
Zarządzanie agencją OMD przejęła dotychczasowa dyrektor zarządzająca OMD Annalect, Alicja Miklaszewska-Kowalczuk. Alicja Miklaszewska-Kowalczuk związana jest z branżą mediową ponad 17 lat, w tym od blisko 12 lat z OMD Group pełniąc funkcje związane z obsługą klientów oraz rozwojem oferty w obszarze rozwiązań analitycznych i technologicznych.
Zobacz również
– Nowa dyrektor zarządzająca OMD to ekspertka z bogatym doświadczeniem mediowym oraz analitycznym, co pozwoli agencji na lepsze kształtowanie oferty zorientowanej na dzisiejsze i przyszłe wymagania klientów czyli strategia danych, głęboka analityka oraz rozwój e-commerce – powiedział Jakub Bierzyński, CEO OMD Group.
W związku ze zmianami organizacyjnymi z firmą rozstają się Anna Podskarbi, dotychczasowa dyrektor zarządzająca OMD Optimum Media i Robert Plesko, dotychczasowy dyrektor zarządzający OMD Macroscope.
– Dziękuję Ani i Robertowi za 15 lat wspólnego prowadzenia firmy, budowanie długofalowych relacji z klientami w oparciu o doskonalenie oferty agencyjnej oraz za zaangażowanie i wkład w kształtowanie otwartej kultury agencji – dodaje Jakub Bierzyński, CEO OMD Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing