Podczas zorganizowanej w Londynie gali, srebrna statuetka trafiła do agencji Dragon Rouge za pracę dla marki Hexonic w kategorii Best visual identity from the engineering, manufacturing, industrial and basic materials sector, zaś brązowa – za pracę dla Nest Bank w kategorii Best brand development project to reflect a change of mission, values or positioning.
Oba wygrane projekty to kompleksowe transformacje marek, które stały się wehikułem dla rozwoju i ekspansji biznesu w Polsce i za granicą.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W tym prestiżowym konkursie nagradzane są zarówno agencja, jak i klienci. Do konkursu zgłaszane są marki i projekty z całego świata, a w jury zasiadają uznani eksperci brandingowi z wielu różnych branż.
Zobacz pełną listę zwycięskich projektów.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta