Szymon Marciniak od wielu lat prowadzi mecze piłkarskie na najwyższym poziomie. Szczególną sławę przyniosło mu sędziowanie najważniejszego meczu w piłkarskim kalendarzu – finału Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 między Argentyną a Francją.
W trosce o swój profesjonalny wizerunek nie tylko na boisku, ale także poza nim, arbiter podjął się roli ambasadora LANCERTO.
Zobacz również
– Nie wszyscy wiedzą, że bycie sędzią piłkarskim to dużo więcej niż bieganie w stroju sportowym po boisku. To również częste spotkania biznesowe i oficjalne okazje, które wymagają bardziej oficjalnego stroju. Dlatego z wielką przyjemnością zgodziłem się zostać ambasadorem marki LANCERTO, której propozycje bardzo mi się podobają. Jestem pewien, że świetnie przygotują mnie na każde wyjście – mówi Szymon Marciniak.
W ramach dwuletniej umowy marka zadba o profesjonalny wizerunek sędziego podczas oficjalnych spotkań, a także będzie pełniła funkcję doradcy i partnera technicznego w zakresie doboru stylizacji, ubrań oraz dodatków na różnego rodzaju wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Stosując terminologię piłkarską: jesteśmy bardzo szczęśliwi, mogąc powitać Szymona Marciniaka w naszym składzie. To nie tylko popularny sędzia cieszący się dużym uznaniem i sympatią, ale także wyjątkowy profesjonalista – zarówno na boisku jak i poza nim. Wszystkie te cechy współgrają z naszymi wartościami, dlatego jesteśmy przekonani, że czeka nas bardzo owocna współpraca – mówi Michał Grochala, Brand Manager, LANCERTO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poza doradztwem i doborem strojów partnerstwo obejmuje realizację sesji zdjęciowych, kampanie online oraz działania w kanałach mediów społecznościowych LANCERTO i Szymona Marciniaka – na Facebooku, Instagramie i TikToku.