Jubileuszowy sklep Dealz, o powierzchni 520 mkw., otwarto w Parku Handlowym przy ul. Letniej 4 w Kłodzku. Różnorodny asortyment sklepu obejmuje około 3000 produktów, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu koło Poznania. Dzisiaj jest ich już 200, a w najbliższych miesiącach planowane są otwarcia kolejnych punktów sieci.
Zobacz również
– Otwarcie 200. sklepu to ważny krok milowy w rozwoju naszej sieci. Od początku roku otworzyliśmy już 15 nowych obiektów, a zamierzamy rozwijać się jeszcze szybciej, aby na koniec roku osiągnąć założony kilka miesięcy temu cel, jakim jest podwojenie liczby sklepów Dealz w Polsce do końca 2023 roku. Motorem napędowym tego wzrostu są oczywiście klienci, którzy polubili naszą unikalną ofertę, na którą składają się różnorodność marek w atrakcyjnych cenach – komentuje Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.
Idzie nowe
Postępującej ekspansji sieci towarzyszy zmiana wyglądu sklepów, na którą oprócz nowego logo składają się między innymi zmienione wnętrze i aranżacja sklepów, a także optymalizacja asortymentu. Wszystko po to, aby zapewnić jeszcze wyższą jakość obsługi klientów.
Aby odpowiedzieć na rosnące potrzeby związane z dynamiką rozwoju sieci, kilka tygodni temu Dealz otworzył swoje pierwsze Centrum Dystrybucyjne w Polsce, które mieści się w Parku Logistycznym w Łyszkowicach, nieopodal przecięcia się autostrad A1 oraz A2. Strategiczna lokalizacja magazynu w centralnej Polsce pozwala na szybszą dostawę produktów do sklepów – w ciągu 36h od momentu złożenia zamówienia przez sklep.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing