W latach 2021–2023 Damian Jemioło pracował jako dziennikarz marketingowy i startupowy. Związany był z redakcjami Marketing i Biznes, NowyMarketing oraz MamStartup. W tym czasie nagrał ok. 200 podcastów o tematyce marketingowej, startupowej i PR-owej.
Wśród jego gościń i gości były takie osoby jak Barbara Krysztofczyk, Franciszek Georgiew, Tomasz i Piotr Karwatkowie, dr Krzysztof Najder, Marek Jankowski, Grzegorz Turniak, Anna Ledwoń-Blacha, Michał Sadowski, Anna Wawszkiewicz czy Maciej Okraszewski.
Zobacz również
Oprócz tego był współprowadzącym podcastu „Marketing Przegadany” wraz z Wojtkiem Walczakiem – pełniącym funkcję CSO w Plej. Jako marketer współpracował też ze Stratosferą, Kuźnią Treści, Agencją MOMENTALNĄ czy InStreamly.
W Plej będzie odpowiadać za komunikację, PR i marketing organizacji.
– Dołączenie do Plej to dla mnie szansa na rozwój i perspektywa na tworzenie nowych, świeżych rzeczy. A także ukazanie potencjału organizacji. W końcu Plej to jedna z największych w Polsce firm zajmujących się budowaniem komunikacji marek – od strategii, przez kreację, social media, influencer marketing, technologię po eventy – mówi Damian Jemioło.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing