fot. McDonald’s
Kolejny z serii spot to nowa odsłona kampanii „Jutro należy do nas”. Najnowsza opowieść jest kontynuacją historii z zeszłego roku. W tegorocznej odsłonie poznajemy historię papierowego śmiecia, który po wylądowaniu w koszu, trafia do kolejnych miejsc, w których poddany jest recyklingowi. Ostatecznie wraca do restauracji McDonald’s jako ręcznik papierowy.
Zobacz również
– Dzięki innowacyjnej technologii, którą opracowaliśmy wspólnie z polskim recyklerem, w McDonald’s jesteśmy w stanie przetworzyć opakowania papierowe z domieszką polimeru oraz zabrudzone po posiłku. Dlatego wrzucanie zużytych opakowań w restauracjach McDonald’s do frakcji papierowej jest tak ważne. Dzięki temu możemy dawać śmieciom drugie życie – mówi Anna Borys, dyrektorka ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Kluczową rolę w spocie odgrywają także poszczególni pracownicy, których przedstawia odbiorcom papierowy śmieć. Są to cztery osoby: Jacula i Szymuś (pracownicy restauracji), Włodziu (który przewozi śmieci) i Kacha (która pracuje w sortowni). Sam proces recyklingu nazwany został „magią”, a kolejne etapy, które mają miejsce w sortowni śmieci – „sortowankiem”, „obmywankiem” i „osuszankiem”. Dzięki nim opakowanie może wrócić do restauracji w zmienionej formie.
Działania mediowe prowadzone są w TV, VOD, kinach, Programmatic Video i mediach społecznościowych. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB, a zakupem i zaplanowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD. Za PR odpowiada natomiast agencja 24/7Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Bogusław Linda tańczy w nowej reklamie McDonald’s
Roztańczony Bogusław Linda wziął udział w spocie McDonald’s promującym burgera McCrispy. Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas.
Słuchaj podcastu NowyMarketing