WordCamp to niekomercyjne wydarzenie kierowane do sympatyków i użytkowników WordPressa oraz jego ekosystemu. Przyciąga zarówno osoby korzystające z WordPressa zawodowo, w swoich biznesach, jak i hobbystycznie – blogerów i influencerów. Wydarzenie obecne jest w Polsce od 2010 r. i z wyjątkiem okresu pandemii odbywało się co roku.
Tegoroczna edycja WordCamp potrwa 3 dni. Uczestnicy konferencji będą mogli wybierać spośród ponad 40 prelekcji i warsztatów.
Zobacz również
– Tu poznajemy nowych ludzi, nawiązujemy kontakty biznesowe, uczymy się czegoś nowego niezależnie od tego, czy jesteśmy osobami nie technicznymi, programistami czy też geekami i wielkimi miłośnikami WordPressa – mówi Monika Swoboda, jedna z organizatorek tegorocznej konferencji.
Bilety dostępne są do zakupu na stronie gliwice.wordcamp.org/2023/kup-bilet/.
Wydarzenie patronatem medialnym objęli: NowyMarketing.pl. MamStartup.pl, Media & Marketing Polska, solid.jobs oraz serwis wartoznac.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing