Innowacyjność wideo polega na zestawieniu ze sobą różnych światów – realnego, w którym żyje prawdziwa Sara, z wirtualnym, gdzie bohaterką jest wirtualna Sara. Dzięki temu zabiegowi, w którym szeroko rozwinięta technologia, łączy się z klasycznym rzemiosłem kinematografii, widz obserwuje przenikające się, równoległe światy. Znana w całej Polsce wokalistka i światowej sławy, wirtualna astronautka, koegzystują ze sobą w dwóch rzeczywistościach. Łączy je pasja, dążenie do celu i realizacja marzeń.
„Nie czekaj aż dorośniesz.” – jest hasłem kampanii i odpowiedzią Sary na zadane pytanie o najlepszą radę, jaką otrzymała w życiu. PUMA używając przykładu młodej wokalistki, przypomina, że wiek nie ma znaczenia w osiąganiu wielkich rzeczy. Zachęca do tego by nie odkładać realizacji swoich marzeń na później. Tak jak 14-latka, która dotarła do finału programu America’s Got Talent i nagrywa obecnie swoją pierwszą solową płytę.
Zobacz również
Bohaterki spotu noszą na sobie najnowsze kolekcje PUMA, m.in. kultowy dres T7 czy granatowy set DARE TO. Wszystkie sylwetki są idealnym dopełnieniem głównego bohatera – butów PUMA Mayze. Najnowsza odsłona to model w klasycznym białym kolorze ale z trzema różnymi wariantami detailingu.
„PUMA Mayze to buty stworzone dla tych, którzy nie boją się wychodzić poza schematy. Nasza ambasadorka Sara James, jako miłośniczka streetwear’owych trendów, ceni sobie ten model za jego wyrazistość i charakter. Wygoda i styl ale również wysoka podeszwa w modelu Mayze dają możliwość łączenia ich zarówno ze sportowymi jak i eleganckimi sylwetkami.” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE PUMA
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept i realizację spotu odpowiada agencja high&
Słuchaj podcastu NowyMarketing