Celem IAB jest określenie światowych standardów jakości mediów i reklamy.
– Podczas MIXX Awards Polska w 2022 roku doceniono naszą wiedzę oraz chęć odkrywania nowych, kreatywnych możliwości, dlatego zaproszono nas jako ekspertów do oceniania kampanii w tegorocznej bułgarskiej edycji. Cieszymy się, że możemy w ten sposób kontynuować nasze działania za granicą i promować naszą organizację – mówi Maciej Leonard Żybula, założyciel i CEO Bees & Honey.
Zobacz również
W skład międzynarodowego jury IAB MIXX Bulgaria 2023 wchodzą czołowi specjaliści z dziedziny online marketingu. W Jury Creative, oprócz Macieja, zasiadają:
– ALEXANDER KALCHEV – Creative Officer DDB Paris,
– GONÇALO MARTINHO – Senior Creative & Art Director, antoni_ Berlin,
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– ISTVAN BRACSOK – Chief Creative Officer at White Rabbit Budapest, Member of the Global Creative Council at by The Network,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– MADDY KRAMER – Invisible Creatives,
– MARIANA REIS – Creative Art Director AKQA Portland,
– EKA KIPIANI – Creative Director, JWT Metro,
– CLAUDIU DOBRITA – Creative Partner, The NEW,
– MAXIM BORITKO – Creative Director, Banda,
– EGOR PETROV – Co-founder, Creative Director, Banda.
Eksperci wyłonią laureatów w 16 kategoriach zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Strategia – za gotową kreacją marketingową powinien stać research oraz strategicznie dobrane narzędzia;
- Wykonanie i dobór mediów – wdrożony media mix powinien spełniać założenia kampanii;
- Efekty i ROI – performance kampanii powinien mieć znaczący wpływ na biznes;
- Kreatywność – artystyczna strona kampanii powinna współgrać z założeniami strategicznymi i wyróżniać się na rynku.
Obecnie trwają obrady jury, a oficjalna ceremonia rozdania nagród planowana jest na 27 kwietnia.
PS Zbliża się coroczne święto marketingu – Forum IAB 2023. Poznaj tematy prelekcji
Forum IAB to konferencja, która wytycza standardy najlepszych praktyk oraz stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży cyfrowej komunikacji marketingowej w Polsce. Już 30-31 maja przez dwa intensywne dni blisko 100 wybitnych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe trendy i rozwiązania.