Bogusław Piotrowski ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Karierę zawodową rozpoczynał w 2000 r. w wydawnictwie J.P.Fantastica, jako projektant graficzny. Następnie pracował m.in. w agencjach TBWA/ Tequila (jako Art Director) i Kineza (jako Creative Art Director). Bezpośrednio przed przejściem do Chapter1 pracował przez 7 lat w agencji 23Heroes, gdzie był Senior Art Directorem oraz specjalistą ds. 3D.
Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu (studia magisterskie, specjalizacje: Grafika Komunikacji Wizualnej oraz Grafika).
Zobacz również
– Bardzo się cieszymy, że Bogusław będzie naszym nowym Senior Art Directorem i dużym kreatywnym wsparciem agencji. Ma bardzo bogate doświadczenia, w czasie swojej kariery współpracował z wieloma dużymi brandami. Przebudowujemy obecnie nieco nasz dział kreacji, chcemy przenieść środek ciężkości bardziej w kierunku prac koncepcyjnych i strategicznych, a Bogusław świetnie się w tę koncepcję wpisuje – mówi Adam Dopieralski, Creative Director Chapter1.
Chapter1 to poznańska agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.
Więcej na www.chapter1.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Rusza kampania Kolektywu Aktywne Miasto „Traw beton, krzew zieleń”
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty został kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania potrwa przez cały 2023 rok i będzie się odwoływać do lokalności oraz będzie nawiązywać do gwary poznańskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing