Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media oraz Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon to dwa zwycięskie zespoły Group One w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Laureaci będą mogli zaprezentować swoje umiejętności w międzynarodowym konkursie Cannes Lions.
Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska z Value Media odebrali nagrodę główną w kategorii MEDIA za projekt kampanii społecznej “Wstyd nie wiedzieć”, edukującej na temat antybiotykoterapii oraz wspierającej wizerunek partnera kategorii, marki Strepsils. Rafał Chobot i Aleksandra Miernik z Labcon wygrali w kategorii specjalnej — OPEN z pomysłem na kampanię dla partnera tej kategorii – “TIK TOK robi TIK TAK”, odliczającą dobry czas w internecie. Wśród nominowanych w kategorii MEDIA był również zespół z agencji SalesTube, Kateryna Kozlova i Zuzanna Pawlikowska.
Zobacz również
Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz specjalnej — Open. Mieli na to 24 lub 48 godzin, w zależności od kategorii. Do konkursu zgłosiło się niemal 150 dwuosobowych teamów. Prace uczestników edycji, która jest jednocześnie 25-leciem Young Creatives, zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów.
Uroczysta Gala wręczenia nagród zwycięzcom Young Creatives Cannes odbyła się 20 kwietnia Young Creatives Cannes. Nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce