Z badania na próbie blisko 30 tys. żyjących samodzielnie osób, o średniej wieku 89 lat, wynika jednoznacznie, że regularna aktywność towarzyska jest bezpośrednio związana z dłuższym życiem seniorów*. Co, gdy w pewnym wieku liczba spotkań maleje, a większość miejsc ze względów finansowych staje się nieosiągalna? Towarzyskich doznań szukać można w… galerii handlowej!
Galeria Młociny nie zapomina o osobach starszych. Na terenie centrum regularnie odbywają się wydarzenia dla klientów ze wszystkich grup wiekowych: lekcje tańca z instruktorem w niedawno odświeżonej strefie gastronomicznej, koncerty polskich i zagranicznych artystów w Hali Hutnik Music Lounge czy wielopokoleniowe imprezy, rozkręcane przez najstarszą didżejkę w Polsce – DJ Wikę. Osoby poszukujące mieszanki rozrywki i zdrowej rywalizacji również znajdą coś dla siebie – w środy o godzinie 18:00 na terenie Hali Hutnik organizowane są turnieje w Shuffleboard dla seniorów. Jest to jedyna taka atrakcja w tej części miasta! Każde spotkanie jest źródłem pozytywnych wrażeń, a niektóre z nich kończą się… narodzinami pięknej miłości, co udowodniła historia pary seniorów, którzy wygrali romantyczną kolację, organizowaną przez Galerię Młociny.
Zobacz również
Nowe pasje, znajomości i… szereg możliwości
Galeria Młociny z radością zaprasza wszystkich warszawskich seniorów: zarówno osoby łaknące życia, jak i spragnione kontaktu z innymi. Od kwietnia centrum oddaje w ich ręce bezpłatne Książeczki Seniora, będące zbiorem niepowtarzalnych okazji. Na najstarszych klientów Galerii Młociny czekają atrakcyjne zniżki na zakupy oraz rabaty na usługi w strefie gastronomicznej. Dla każdego coś miłego!
– Życie to nie liczba lat, a przede wszystkim pasja i zaangażowanie. Drodzy Seniorzy, o ile pozwala Wam zdrowie, nie zapominajcie cieszyć się życiem! W Galerii Młociny bywam regularnie. Spotkajmy się i bawmy razem do białego rana! – zachęca DJ Wika, działaczka społeczna zaangażowana w sprawy seniorów, która swoją pasję do muzyki realizuje za konsolą didżejską.
Książeczkę Seniora można odebrać w punkcie informacyjnym Galerii Młociny, a z nią – wyruszyć w niezapomnianą podróż, w poszukiwaniu przygody i nowych znajomości!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
*Badanie opublikowane przez Journal of Epidemiology & Community Health, opisane przez serwis Nauka w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing