Delikatność sposobem na miejskie niedogodności, czyli nowa odsłona kampanii Milka

O autorze
2 min czytania 2023-05-10

Życie w wielkim mieście wiąże się z szybkim tempem, tłumami, korkami i zatorami komunikacyjnymi. Marka Milka chce tym razem przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła więc umilić mieszkańcom największych aglomeracji w Polsce codzienne funkcjonowanie w przestrzeniach wspólnych poprzez aktywacje lokalne. 

Ten kawałek jest dla Ciebie – więcej delikatności dla Twojego miasta

Wykorzystując swoją wyjątkową kostkę z wizerunkiem krówki Lila, Milką chce obdarować delikatnością tych, którzy mierzą się z pewnymi niedogodnościami… jakimi? To, co wysuwa się na pierwszy plan, to niedostateczna ilość zieleni, którą zastąpiła „betonoza”, niekończące się remonty drogowe, korki w godzinach szczytu i tłumy na dworcach z powodu opóźnień pociągów. 

„Ten kawałek jest dla Ciebie” – to metaforyczne hasło będzie widoczne na większości materiałów stworzonych w ramach kampanii Milka. Ma ono przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej potrzebujemy, na przykład podczas niespodziewanej ulewy, godziny spędzonej w korku czy w obliczu konieczności objazdu z powodu remontu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Grupa RW

PoCZEKOalnia oraz wyjątkowy mural

Dla mieszkańców Warszawy i Wrocławia przygotowane zostaną dedykowane lokalne aktywacje. Będą to jedyna w swoim rodzaju PoCZEKOalnia, zlokalizowana na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń takich jak tlenki azotu, LZO (lotne związki organiczne) oraz tlenki siarki, wymalowany przy zbiegu ulic Dubois i Pomorskiej we Wrocławiu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warszawska PoCZEKOalnia będzie witała i zapraszała do środka hasłem „Gdy okazuje się, że masz więcej czasu na pociąg niż planowałeś, ten kawałek jest dla Ciebie”. W myśl odpowiadania na potrzeby mieszkańców Milka pragnie umilić i osłodzić Warszawiakom oraz osobom podróżującym ze stolicy czekanie na podróż pociągiem, która nierzadko wydłuża się wbrew naszym planom. Przez cały najbliższy miesiąc w godzinach 8.00 – 18.00 na Dworcu Centralnym na chętnych będzie więc czekała pyszna kawa oraz testowe produkty marki Milka. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mieszkańcy Wrocławia, zmagający się na co dzień ze smogiem i zanieczyszczeniem powietrza, będą zaś mogli podziwiać i cieszyć się przyjaznym środowisku muralem, który powstanie z farb, które redukują szkodliwe tlenki azotu, a jego przygotowanie jest neutralne pod względem śladu węglowego.

fot. Jasiek Zoll

Nowa odsłona kampanii 

„Jeszcze więcej delikatności”, czyli główne hasło kampanii, będzie doskonale widoczne także w sklepach, dzięki dedykowanym materiałom POSM z limitowaną edycją opakowań tabliczki Alpine Milk 100g, które podkreśla symbol marki – krówkę Lilę. Co więcej, współpraca z siecią Empik dostarczy konsumentom dodatkową porcję delikatności – do rozdania jest aż 700 tys. testowych produktów.

Kampania jest kontynuacją działań rozpoczętych w 2022 roku, kiedy to marka Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak. Zmieniono też wtedy opakowania całego portfolio tabliczek Milka i odświeżono wizerunek ikony marki – krówki Lila. Nowy design ułatwia rozróżnienie smaków czekolad, a także odnalezienie ich na sklepowych półkach. Na opakowaniach umieszczono również logo programu Cocoa Life – prowadzonego od 10 lat programu odpowiedzialnego pozyskiwania kakao.