Niemiecka marka outdoorowa rozpoczyna współpracę ze światowej sławy poszukiwaczem przygód i wielokrotnie nagradzanym prezenterem telewizyjnym Bearem Gryllsem. Celem tej kooperacji jest poszerzenie obszarów eksploracji, umożliwienie nowych odkryć, a także zdobycie wiedzy o dzikiej przyrodzie i promowanie postaw odpowiedzialności za środowisko.
Jack Wolfskin, marka specjalizująca się w produkcji odzieży, obuwia i sprzętu outdoorowego (z siedzibą w Idstein w Niemczech), ogłosiła w marcu nową współpracę z globalnym poszukiwaczem przygód, autorem bestsellerowych książek oraz podwójnym zdobywcą nagrody BAFTA i nagrody Emmy, Bearem Gryllsem. Bear dołącza do zespołu Jack Wolfskin Discovery, w którego skład wchodzą odkrywcy, badacze, edukatorzy i twórcy.
Zobacz również
Partnerstwo to podkreśla bliski związek między marką a działalnością Gryllsa. Jack Wolfskin to marka oparta na odkrywaniu i wzbogacaniu naszych doświadczeń w outdoorze. Etos marki – Engineered in Germany, Proven in the Wild – podkreśla jej zaangażowanie w postępowe innowacje, niemiecką precyzję i nieustanny feedback w celu ciągłego samodoskonalenia. Bear Grylls jest natomiast ucieleśnieniem odkrywania, przygód i survivalu – w końcu spędził całe życie testując samego siebie w dziczy.
Grylls to znana osobowość pośród społeczności outdoorowej. Jego programy telewizyjne obejrzało ponad miliard ludzi na całym świecie. Znany jest z zapierających dech w piersiach przygód, treningów survivalowych, nagradzanych telewizyjnych show i bestsellerowych książek. Od dzieciństwa trenuje sztuki walki, a przez trzy lata służył w jednostce specjalnej armii brytyjskiej. W tym czasie doskonalił swoje umiejętności przetrwania, przygotowując się do przygód, w których zmierzył się z najtrudniejszymi siłami natury. Dla Gryllsa przygoda i odkrycia oznaczają nieustanne dążenie do odkrywania nieznanych miejsc, nowych wyzwań i nietuzinkowych przedsięwzięć.
– Jack Wolfskin to jedna z najbardziej dynamicznych, a jednocześnie przystępnych marek w przestrzeni outdoorowej, oferująca trwałą odzież, która przyda się każdemu, kto wybiera się, aby spędzać czas na świeżym powietrzu – komentuje współpracę Grylls. „Podzielam ich zaangażowanie w umożliwienie większej liczbie osób przeżywania własnych przygód i budowanie większego szacunku dla dzikiej natury. Współpraca z tak doświadczonym, oddanym i interesującym zespołem będzie dla mnie niesamowitą przygodą. Jestem gotowy!”
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Zarówno Jack Wolfskin, jak i Bear Grylls, chcą wzbudzać w ludziach ciekawość, przekazywać wiedzę, zachęcać do działania i umożliwiać wszystkim przeżywanie przygód – mówi Mokhtar Benbouazza, wiceprezes ds. marketingu niemieckiej marki. Współczesny sposób życia i pracy stopniowo odseparował ludzi od ich relacji ze światem przyrody. Przeciętny Amerykanin spędza 93% swojego czasu w przestrzeniach zamkniętych. W Europie dzieci bawią się na dworze o połowę rzadziej niż ich rodzice w ich wieku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W Jack Wolfskin chcemy stawić czoła tym problemom i współpracować z Bearem i jego zespołem, aby zachęcić młodych ludzi do spędzania większej ilości czasu na świeżym powietrzu i rozwijania kluczowych umiejętności życiowych – kontynuuje Benbouazza. Wspólnie, obie marki chcą przyczynić się do bardziej świadomego stylu życia, który jest ściśle związany z naturą.
– Bear postawił sobie za cel odkrywanie tego, co nieznane i dzielenie się tym ze światem – tłumaczy Richard Collier, dyrektor generalny Jack Wolfskin. – Idealnie pasuje do mantry naszej marki: „We Live to Discover”, której celem jest edukowanie i inspirowanie ludzi do przeżywania cennych doświadczeń na świeżym powietrzu ze swoimi przyjaciółmi i rodzinami w ramach globalnego zaangażowania na rzecz idei rewildingu, czyli przywrócenia dzikości naturalnym miejscom, gatunkom i ludzkiemu duchowi odkrywania.