Cape Morris wzmacnia dział social media

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.
O autorze
1 min czytania 2023-05-16

Łukasz Korczewski wieloletnie doświadczenie z social mediami zdobywał, prowadząc zespoły specjalistów w Media.Monks, Stor9 i the Digitals. Pracował także w Deloitte Digital CE. Miał okazję przygotowywać kampanie dla wielu klientów z różnorodnych branż, zarówno marek osobistych, jak tych z branży motoryzacyjnej, retail i innych. Pracował dla takich brandów jak: Pepsi, Mirinda, Tiger Energy Drink, Aldi Polska, W.Kruk, Roberta Lewandowskiego, Małgorzaty Kożuchowskiej, Huberta Hurkacza, Pizza Hut, Dell, Nespresso i Mazdy Polska. Jego ostatnie doświadczenie to praca dla BMW i MINI brands. W Cape Morris objął funkcję lidera działu social media i będzie odpowiadał za rozwój strategii i koordynację zespołu.

Aleksandra Sawko swoją przygodę z marketingiem digitalowym rozpoczęła w agencji Tigers, gdzie zdobywała doświadczenie w social mediach, realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, beauty, fashion oraz HoReCa. W ciągu 2 lat dynamicznie awansowała ze pozycji stażystki na stanowisko project managera & social media specialist, gdzie odpowiadała za działania dla kluczowego klienta agencji. Wcześniej pracowała w Pathfinder 23 jako content publisher. W Cape Morris zajmuje się realizowaniem projektów i aktywacji social media, współpracą oraz wsparciem partnerów i działaniami z zakresu influencer marketingu.

Jakub Matuszewski od 7 lat zajmuje się obszarem social media. W agencjach Cut The Mustard i Tigers odpowiadał za wdrażaniem i współtworzeniem strategii komunikacji w kanałach social media m.in. dla MILWAUKEE, Aura Herbals, NiQuitin, Klarna, IRDM by Goodram. W agencji VMLY&R zarządzał zespołem moderacji, gdzie odpowiadał za komunikację marek takich jak: Lidl Polska, bp Polska, Żywiec Zdrój, Żywiec, Męskie Granie, Mazda, Lay’s, Cheetos. W Cape Morris rozpoczął pracę na stanowisku social media managera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj