Polska jest jednym z pierwszych rynków na świecie, na którym debiutuje podkład Super Stay 24h Skin Tint od Maybelline New York (L’Oréal Polska). Lokalnie to także pierwsza w historii marki kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. Launch produktu, który obejmuje także digital i telewizję przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
Marka konsekwentnie stawia w centrum komunikacji advocacy i opinie konsumentek na temat produktu. Stąd głównymi komunikatami kampanii są: Długotrwały glow i naturalne krycie. Do 24h*; Podkład nadaje efekt zdrowej skóry**; Wizażanki potwierdzają: Podkład nie wchodzi w załamania skóry. ***
Zobacz również
– Nie da się ukryć, że dla wielu kobiet znalezienie idealnego podkładu nie należy do najłatwiejszych zadań – wskazuje Patrycja Jakubowska, senior brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. – Nie tylko trzeba wziąć pod uwagę rodzaj skóry, właściwości pielęgnacyjne, ale także poziom rozświetlenia i krycia. To może zniechęcać i przytłaczać. Wsłuchując się w głos konsumentek, chcemy im ułatwić znalezienie naszego produktu, który zaspokaja najczęściej wskazywane potrzeby – podkreśla.
W kampanii postawiono na dobrze dopasowane kanały, które pozwolą na precyzyjne dotarcie do kobiet z grupy docelowej – 18-45 lat. Po raz pierwszy w historii obecności na polskim rynku, zaplanowano ją na ponad 700 nośnikach w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście. Z kolei digitalowa komunikacja ma się przełożyć na ponad 100 mln wyświetleń. Sześciosekundowe wideo Super Stay 24h Skin Tint zobaczymy na największych platformach: YouTube, Facebooku i Instagramie oraz TikToku.
Ponadto zaangażowano także influencerów – m.in. Fog in The Garden, Żaklinę, Inchidris, Klaudię Halejcio, HiHanię, Weronikę Jaguś i wiele innych. Przygotowano także kilku sekundową reklamę podkładu jako dokrętkę do spotu tuszu Sky High, emitowanego w największych stacjach. Działania reklamowe potrwają do końca maja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*Samoocena 110 kobiet.
**Na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie wizaz.pl na próbie 100 kobiet,
***Na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie wizaz.pl na próbie 100 kobiet.