Do 27 maja potrwa kampania reklamowa promująca nową wersję wody toaletowej Tom Ford z bestsellerowej linii Black Orchid. Najnowsza kampania ma na celu przedstawić konsumentom unikalne cechy i zalety zapachu, który może być doskonałym prezentem na Dzień Matki.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska). Kampania, przygotowana została we współpracy z globalną platformą medialną Teads, obejmuje kanał YouTube oraz platformy społecznościowe, takie jak TikTok, Facebook i Instagram, a także bezpośrednią współpracę z wydawcami.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]