Maciej Rudolf objął stanowisko head of product w Veovee

Do Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Maciej Rudolf jako head of product. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny m.in. za rozwój produktów i oferty agencji.
O autorze
1 min czytania 2023-05-18

Maciej Rudolf z branżą digitalową jest związany od 2008 r. W Veovee jako head of product zajmuje się rozwojem obecnych produktów agencji oraz ich optymalizacją względem oczekiwań klientów, a także wdrażaniem nowych, innowacyjnych rozwiązań, poszerzających dotychczasową ofertę.

Poprzednio przez ponad dwa lata pracował w Spark & Mortar (Grupa USP Zdrowie) jako head of monetization, odpowiadając za projektowanie, wprowadzanie i rozwój rozwiązań z obszarów display, e-commerce oraz content marketingu w wydawanych przez ten podmiot mediach. Wcześniej w biurze reklamy TVN Media na stanowisku digital innovation manager wdrażał innowacyjne, digitalowe produkty reklamowe w serwisach należących do Grupy TVN. Przedtem w WP Brand Studio (Grupa Wirtualna Polska) współtworzył złożone projekty content marketingowe, wykorzystujące digital customer journey i zarządzanie ścieżką konsumenta na różnych jej etapach. Doświadczenie zawodowe w obszarze reklamy online zdobywał również w firmach specjalizujących się w narzędziach display oraz e-commerce – Naspers Classifieds, Grupie Allegro i GG Network, wydawcy najpopularniejszego wówczas komunikatora internetowego w Polsce – Gadu-Gadu.