Działania dla Paoli realizowane przez agencję OS3 zostały oparte na współpracy z blogerką znaną jako Dorota Smakuje, która na odświeżonej stronie marki będzie odkrywać i opisywać kulinarny świat zainspirowany syropami. Celem jest ukazanie możliwości wykorzystania Paoli na wiele sposobów. Cyklicznie aktualizowane wizualne treści mają zachęcić do ich share’owania i dyskusji. Strategia jest nastawiona na interakcję z konsumentami.
Promocję marki Paola poprzedziła komunikacja na Facebook’u, kampania online oraz amplifying. Celem działań było zbudowanie świadomości i edukacja wokół zastosowania syropów w przepisach kulinarnych, komunikacja atrakcyjnej oferty marki w postaci szerokiej gamy smaków oraz stymulowanie pozytywnych rekomendacji. Za kompleksową realizację WoMM odpowiadała agencja Faster & Better (OS3 Group S.A.)
Zobacz również
– Współpraca z Paolą jest dla mnie inspirującym doświadczeniem. Cieszę się, że mogę brać czynny udział w projekcie i przekazywać swoje doświadczenie i pasję – komentuje Dorota Wdowińska – Rozbicka, autorka bloga Dorota Smakuje. – Ta akcja to ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują natchnienia i nowych rozwiązań kulinarnych – dodaje.
Dorota Smakuje stronę z autorskimi przepisami, którą odwiedza ponad 150 tys. unikalnych userów, prowadzi od 2008 roku.
OS3 współpracuje z marką Paola od 2010 roku. Do tej pory agencja zrealizowała dla tego Klienta serwis internetowy, kampanie internetowe, loterie, konkursy oraz kompleksową strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing