Sales Boost Summit to konferencja dla właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Na uczestników czeka duża dawka praktycznej wiedzy marketingowej podczas webinarów oraz niespodzianka – biznesowe szybkie randki w wirtualnej przestrzeni Ultrafora.
– W tym roku szykujemy coś specjalnego. Odpowiadamy na światowe trendy i zamiast networkingu organizujemy biznesowe szybkie randki w przestrzeni wirtualnej. Uczestnicy konferencji będą mogli spotkać się z wybranym ekspertem lub ekspertką i zapytać go o wszystko, ale uwaga – mają na to tylko 10 minut – zachęca Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.
Zobacz również
Konferencja Sales Boost Summit: harmonogram
- 10.00 – Anna Ledwoń-Blacha
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, sprzedaży i biznesie - 10.40 – Klaudia Gruszkowska, Katarzyna Guzek
Jak technologie wpłyną na przyszłość sprzedaży i doświadczenia klienta? - 11.20 – Wojtek Żywolt
Jak działania w social mediach wpływają na sprzedaż? - 12.20 – Ewelina Podrez-Siama
SEO, a sprzedaż, czyli co ma piernik do wiatraka. Jak budować strategię SEO nastawioną na sprzedaż? - 13.00 – Agnieszka Gałczyńska
Jak tworzyć content na www, który sprzedaje? - 13.40 – Lera Rastsiazhenka
Analityka biznesowa – jedno źródło prawdy, innymi słowy ropa naftowa XXI wieku - 14.50 – Joanna Ceplin
Czy marka osobista sprzedaje i czy naprawdę warto inwestować w jej rozwój? - 15.30 – Jakub Gołębiowski
Najważniejsze i niezmienne zasady storytellingu w video marketingu - 16.10 – Anna Boenish
Copywriting – jak pisać, żeby sprzedawać?
W ramach konferencji agencja przygotowała również e-booki, checklisty, zniżki na działania i szkolenia More Bananas oraz rabaty od partnerów wydarzenia.
– Siedem lat na rynku to dla nas przede wszystkim ciągły rozwój, realizacja projektów dla klientów z Polski i ze świata, organizacja eventów marketingowych. Działo się i będzie dziać się jeszcze więcej. Wciąż poszerzamy ofertę, aby realizować obsługę marketingową 360 – komentuje Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
More Bananas powstało w 2016 roku. Początek działalności był związany z social media marketingiem. Dziś oprócz działań w mediach społecznościowych, agencja zajmuje się też: tworzeniem strategii, performance marketingiem, obsługą content marketingową, usługami graficznych oraz foto i wideo, a także projektowaniem i wdrażaniem stron www. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w konferencjach branżowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dla nas najważniejsze podczas urodzin jest dzielenie się wiedzą. Na konferencję zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu – mówi Sławek Nowak, CEO More Bananas.
Bilety dostępne są na stronie morebananas.pl.