LIVE GREEN – Reni Jusis, Michał Piróg i Kinga Rusin promują mobilny przewodnik po ekologii w kampanii Green Cross Poland

Wystartowała kampania społeczna „Live Green”, zainicjowana przez polski oddział jednej z największych organizacji pozarządowych na świecie.
O autorze
1 min czytania 2013-11-14

Green Cross Poland wprowadzając mobilny przewodnik po ekologii zwraca uwagę na to, że każdy może podejmować korzystne dla środowiska naturalnego decyzje podczas codziennych czynności. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości ekologicznej Polaków. W akcję zaangażowały się gwiazdy znane z ekologicznego stylu życia: Katarzyna Bujakiewicz, Reni Jusis, Michał Piróg, Kinga Rusin oraz Agnieszka Szulim. 


Aplikacja „Live Green” podpowiada i przekazuje informacje o tym, jak żyć w zgodzie ze środowiskiem. W ramach kampanii społecznej Green Cross Poland użytkownicy smartfonów i tabletów mogą poznać znaczenie 170 znaków ekologicznych i informacyjnych obecnych m.in.: na opakowaniach kosmetyków, produktach spożywczych oraz ubraniach czy sprzęcie elektronicznym. Aplikację można pobrać za darmo za pośrednictwem dedykowanej kampanii strony internetowej: livegreen.org.pl/ oraz bezpośrednio z Google Play i App Store.

Innym elementem zawartym w aplikacji jest zbiór 20 opowiadań o tematyce ekologicznej. Historie powstały specjalnie na potrzeby kampanii „Live Green”. W ich nagraniu wzięły udział polskie gwiazdy, którym bliska jest ekologia: Katarzyna Bujakiewicz, Reni Jusis, Michał Piróg, Kinga Rusin, Agnieszka Szulim. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Aplikacja „Live Green” zawiera także zestaw ponad 150 porad ekologicznych, które będą podpowiadały, jak dbać mądrze o środowisko.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerami merytorycznymi kampanii są Wielkopolski Instytut Jakości we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.

Komunikacja kampanii obejmie telewizję, radio, prasę oraz Internet, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Q&A Communications, która odpowiada również za komunikację akcji. Aplikację zrealizowała firma iTraff Technology.