Zadaniem agencji jest zbudowanie świadomości marki Pure Ice wśród dystrybutorów, sieci handlowych i klientów docelowych oraz budowanie wizerunku marki „affordable premium”. Pure Ice to polska marka, która od 2011 roku zajmuje się produkcją lodu w kostkach i jako jedyny taki producent w Polsce posiada certyfikowane przez akredytowaną jednostkę systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności IFS oraz BRC. Pure Ice to lód, który wolno się topi i nie zmienia smaku koktajli, pozwala delektować się czystym i autentycznym smakiem ulubionych napojów.
Agencja Focus Nation przeprowadziła kompleksowe działania nad wprowadzeniem marki do komunikacji – od analizy punktu wyjścia i kategorii, poprzez przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki (w tym pozycjonowanie), do egzekucji kreatywnej i komunikacyjnej przygotowanej strategii. W ten sposób powstała holistyczna komunikacja marki.
Zobacz również
Focus Nation prowadzi dla marki intensywne działania w kanałach SoMe, obejmujące Facebook i Instagram. Planowane jest również wejście na Tik Tok. Agencja przygotowała nowe projekty opakowań, w tym gamę opakowań w formacie kubków. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem nowej strony www.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]