Julia Garner i Simone Ashley dołączają do George’a Clooneya, globalnego ambasadora marki Nespresso w najnowszej reklamie „Zakład”. Połączenie tak różnych osobowości jest najlepszym dowodem na różnorodność smaków w kolekcji Vertuo marki Nespresso, w której każdy z pewnością znajdzie idealną mieszankę dla siebie.
Reklama została stworzona w charakterystycznej dla poprzednich kampanii, żartobliwej formie. Supergwiazdy udowadniają w niej, że Nespresso dostarcza niezrównanych doznań kawowych dla każdego i gwarantuje najlepszy smak kawy na wyciągnięcie ręki. Motywem przewodnim kampanii jest wybór idealnej mieszanki, co Nespresso obróciło w formę humorystycznej rywalizacji pomiędzy George’m a Julią. Jak potoczą się losy naszych aktorów i kto wygra ten zakład? Zakończenie może okazać się sporym zaskoczeniem dla wszystkich!
Zobacz również
– Z Julią Garner i Simone Ashley pracowało się świetnie i wszyscy mieliśmy okazję wnieść do filmu własne osobowości. Nie lubię traktować siebie zbyt poważnie, więc nie przeszkadzało mi to, że dałem się przechytrzyć tej dwójce i że to właśnie ja musiałem założyć jaskraworóżowy kask motocyklowy. Myślę też, że wypadło to całkiem nieźle – powiedział George Clooney podczas tworzenia reklamy.
– Uważam się za nieoficjalną ambasadorkę kawy, więc praca nad kampanią Nespresso u boku tak niesamowitych aktorów była spełnieniem moich marzeń! Bardzo podobał mi się żartobliwy scenariusz i klimat filmu, który potwierdził moje podejrzenia – ja zdecydowanie dopasowuję smaki kawy do nastroju, jaki w danej chwili odczuwam – komentuje swój pierwszy występ reklamowy dla Nespresso Julia Garner.
– Uwielbiam równowagę dowcipu i elegancji w telewizyjnych reklamach Nespresso. Co jest ważne, zawsze skupiają się na bardzo istotnej kwestii, jaką jest recykling i dbanie o środowisko! – mówi Simone Ashley dodała.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy pokazać światu naszą nową kampanię, po raz pierwszy łączącą George’a Clooneya, Julię Garner i Simone Ashley. Wspaniale oddaje ona różnorodność kaw Nespresso, które można stworzyć dzięki naszej kolekcji Vertuo, tym samym zapewniając klientom za każdym razem niezapomniany smak – reklamę skomentowała Melanie Brinbaum, Chief Brand Officer Nespresso.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dopasowanie osobowości i nastrojów ludzi do ich zwyczajów picia kawy to esencja Vertuo – kawa dla każdego i na każdą chwilę. Po raz kolejny w kampanii został podkreślony niezwykle istotny aspekt, jakim jest angażowanie naszych klientów w recykling kapsułek Nespresso.
Reklama została przedstawiona 22 maja na ekskluzywnym pokazie podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Materiał jest już dostępny na oficjalnym, polskim profilu Nespresso na Instagramie oraz oficjalnym kanale Nespresso na YouTube. W Polsce kampania digitalowa rozpocznie się w czerwcu.
PS Nespresso stawia na recykling
Dostarczanie najwyższej jakości wiąże się z odpowiedzialnością, którą Nespresso ponosi nie tylko wobec konsumentów, ale także wobec środowiska. Dlatego od wielu lat, z niezmiennym zaangażowaniem, marka inwestuje w dedykowany system recyklingu, dążąc do zrównoważonego rozwoju.