Bezpłatna konferencja online o przyszłości marketingu!
Zapisz się już teraz, by nie przegapić wydarzenia.
Wydarzenie o temacie przewodnim: „Człowiek+AI: synergia, która zmienia zasady gry” zostało przygotowane z myślą o zmieniających się warunkach w branży digital marketingu. Spojrzymy między innymi na to, jak branżowi giganci wykorzystują AI w swoich produktach.
Zobacz również
Podczas IV Online Marketing Day wystąpi Daniel Trost Channel Partner Development CEE & MEA Microsoft Advertising, który opowie:
- jakie istotne zmiany w rozwoju AI zaszły w ostatnich latach;
- jakie możliwości pojawiły się wraz ze wzrostem wykorzystania sztucznej inteligencji;
- jak firma wykorzystuje zdobycze nowoczesnej technologii w ramach Microsoft Advertising oraz wyszukiwarce Bing.
Nie zabraknie też informacji o Google – Anna Sarysz z ICEA Group odpowie na pytania:
- Jak algorytmy Google używają AI?
- Co można zyskać, a co stracić korzystając ze sztucznej inteligencji?
- Czy SEO powinno „bać się” AI?
W części poświęconej sztucznej inteligencji poznasz też skuteczne metody tworzenia poleceń oraz sposoby wykorzystania AI w e-commerce, a także w pracach PR i marketingu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Pozostałe prelekcje poprowadzą: Milena Majchrzak (SEMSTORM), Kamil Ligienza (Akademia Górnośląska w Katowicach) oraz Arkadiusz Król (Shoper).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To jednak nie wszystko – na Online Marketing Day 16 czerwca będzie jeszcze blok tematyczny o nazwie „Ludzka inteligencja”, gdzie dostaniesz wskazówki dotyczące:
- linkbuildingu,
- komunikacji skierowanej do kobiet (na miarę naszych czasów),
- optymalizacji kampanii Google Ads,
- analityki behawioralnej,
- human touch w komunikacji marek.
W tym segmencie wystąpią: Sebastian Heymann (Linkhouse), Kamila Kotowska (cux.io), Magdalena Urbaniak (MaxTractor), Karolina Loranc (Cube Group) oraz Anna Boenish (More Bananas).
Dlaczego warto wziąć udział w Online Marketing Day?
To wydarzenie jest za darmo, w formie transmisji live i dla każdego, kto chce się rozwijać. Jeśli szukasz nowych metod pracy oraz promocji biznesu w sieci i chcesz usprawnić swoje działania – to Online Marketing Day jest dla Ciebie.
- Poznasz praktyczne wskazówki od ekspertów w 2 blokach tematycznych o sztucznej i ludzkiej inteligencji.
- Zobaczysz, jak wykorzystać AI w marketingu i jakie możliwości już teraz dają narzędzia tego typu.
- Otrzymasz paczkę bonusów od partnerów wydarzenia oraz nagrania prelekcji.
- Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w konkursach z nagrodami w trakcie konferencji.
- Wydarzenie akredytowane przez DIMAQ – za udział dostaniesz 10 punktów recertyfikacyjnych.
Pamiętaj, konferencja odbywa się 16 czerwca 2023 roku od godz. 9:00 do 16:00. Rejestracja i szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie https://bit.ly/42EC0Wq.
Kto jest organizatorem wydarzenia?
Jeśli pracujesz w branży marketingowej, to z pewnością nazwa SEMSTORM obiła Ci się o uszy.
SEMSTORM to wszechstronna platforma składająca się z 5 narzędzi do SEO i content marketingu. Ich zadaniem jest ułatwianie zbierania i analizowania danych, niezbędnych do uzyskania topowych pozycji w wyszukiwarce. Znajduje się tu m.in. Asystent Contentu – edytor SEO, którego działanie bazuje na analizach NLP oraz algorytmach sztucznej inteligencji. Z SEMSTORM korzysta już ponad 68 000 użytkowników.
Sponsorzy wydarzenia: Giełda Tekstów, Setugo, 1stPlace, Cube Group, Grupa Tense, PWN
Patroni medialni: NowyMarketing, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, RocketJobs.pl, Samodzielny Przedsiębiorca, Siła Nauki, Super Efektywny Marketing, SEO Fridays Podcast, LH.pl, Marketing przy kawie, Teoria Biznesu, sprawny.marketing, Polska Izba Artykułów Promocyjnych.