Publicis Worldwide Poland przygotował pierwszą kampanię wizerunkową dla marki Nestea, która jest kolejnym projektem zrealizowanym dla Grupy Maspex w ciągu ostatnich miesięcy. Kampania Nestea ma zasięg międzynarodowy, a działania będą prowadzone w krajach należących do regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Oprócz Polski, będą to Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria. Kampania została zrealizowana w oparciu o opracowaną przez Publicis Worldwide Poland nową platformę komunikacji, która jest kontynuacją strategii marki „Wypełnij każdy dzień radością”.
– Kampania dla Nestea to kolejny projekt uruchamiany dla Grupy Maspex w ostatnim czasie. Dziękujemy za okazane zaufanie i cieszymy się, że przestrzeń do współpracy między nami stale się powiększa. Tym razem realizujemy kampanię, która będzie emitowana jednocześnie na kilku środkowoeuropejskich rynkach. I jest to kampania przepełniona radością, także tą wynikającą z dobrze układającej się współpracy. Z naszej strony chcemy zadbać o to, by nasza naczelna wartość – CIEKAWOŚĆ – przyczyniła się do rozwoju powierzonych nam marek i dalszego wzrostu biznesu Grupy Maspex – powiedziała Kamila Roszkowska, managing partner w agencji Publicis Worldwide Poland.
Zobacz również
– Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy przy tym projekcie, było odświeżenie i odmłodzenie wizerunku dobrze znanej marki. Nasza CIEKAWOŚĆ, przejawiająca się w chęci dogłębnego zbadania i zrozumienia potrzeb klienta, aktualnych realiów rynkowych oraz poszukiwania nieoczywistych rozwiązań, doprowadziła nas do stworzenia platformy komunikacyjnej łączącej markę z pozytywną energią radości. Nestea smakuje najlepiej, gdy pijemy ją z kimś nam bliskim. Nestea to orzeźwienie i przyjaciele. Sięgajmy po nią i przyciągajmy tę radość do siebie – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, integrated communication director w agencji Publicis Worldwide Poland.
W działaniach na rzecz marki Nestea agencja odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów kreatywnych. W przypadku Polski kampania jest realizowana w internecie. W pozostałych krajach będzie miała swoją odsłonę także w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Publicis Worldwide Poland przygotował wersje spotów przeznaczone do emisji w serwisie YouTube. Agencja stworzyła także formaty wideo do social mediów.
Przy produkcji spotów pracowało studio MOON Films oraz dział produkcji Grupy Maspex. Postprodukcję zrealizowało studio Xantus. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zabłockiemu. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która wraz z Publicis Worldwide należy do struktur Publicis Groupe w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing