Goldsaver.pl to nowy sklep internetowy, w którym można kupić sztabkę złota „po kawałku”, bez wydawania jednorazowo dużej kwoty, samemu decydując o częstotliwości zakupów. Wystartowała kampania launchingowa pod hasłem „Stać Cię na złoto”. Marka przekonuje, że każdy może sobie pozwolić na własną uncję złota. Za strategię, kreację oraz produkcję odpowiada agencja Neon Shake.
Działania prowadzone przez Neon Shake obejmą takie obszary jak: digital, media społecznościowe i influencer marketing. Zaangażowani twórcy to m.in. Maciej Samcik – bloger, publicysta, ekonomista oraz właściciel serwisu Subiektywnie o finansach. Razem z Goldsaverem przygotuje edukacyjny raport specjalny o oszczędzaniu w złocie. Z marką współpracuje również Tomasz Jaroszek – autor bloga Doradca.TV i książki „Śladami Warrena Buffetta” oraz Dorota Sierakowska, analityczka surowcowa w jednym w wiodących domów maklerskich w Polsce, autorka książki „Świat surowców” i CEO społeczności Girls Money Club.
Zobacz również
Planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami PR zajmuje się dział marketingu Goldsavera. Za identyfikację wizualną Goldsaver.pl odpowiada agencja thesign.digital, a kampanie performance prowadzi agencja Whites.
Więcej o sklepie Goldsaver.pl: https://goldsaver.pl/
PS Tomasz Osman (SAVICKI): Phygital jest teraz trendem w branży jubilerskiej
– Na początku mało kto w nas wierzył. Dużo osób zastanawiało się, w jaki sposób chcemy rywalizować z tak dużymi graczami. Koncept który przyjęliśmy, to mocne skupienie na produktach – mówi Tomasz Osman, prezes zarządu i współwłaściciel marki jubilerskiej SAVICKI.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing