Piotr Kałużny jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego (kierunek: Socjologia, specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Karierę zawodową rozpoczynał w 2010 roku, a przez większą jej dotychczasową część działał w branży kulturalnej, pracując m.in. dla Narodowego Centrum Kultury, Fundacji Filmowej Se-Ma-For, festiwalu Camerimage, festiwalu Dwa Brzegi, czy Muzeum Kinematografii w Łodzi. Był też, w latach 2015-2017 Copywriterem i Link Builderem w firmie Bluerank.
W latach 2020-2021 pracował dla Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej, jako specjalista ds. marketingu, a ostatnio – przed przejściem do altavia.kamikaze – był kierownikiem działu promocji i reklamy w Teatrze im. Stanisława Jaracza w Łodzi.
Zobacz również
Prywatnie zajmował się również prowadzeniem filmowego fanpage’a i pisaniem recenzji filmowych.
W altavia.kamikaze objął stanowisko account executive. Do jego zadań będzie należała opieka nad wybranymi klientami agencji (w tym m.in. Polpharmą), organizacja pracy przy projektach, nadzór nad poszczególnymi działaniami związanymi z klientami, koordynacja działań wewnątrz zespołu, a także współpraca z podmiotami zewnętrznymi, influencerami i innymi agencjami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach