Naturalne środowisko produktów Kamis to kuchnia. I właśnie z myślą o niej, sercu każdego domu, powstał koncept nowej loterii. Nagrodą główną w startującej 18 września 2023 r. aktywacji jest 50 000 złotych na kuchnię marzeń. Czyli dopasowaną do potrzeb i oczekiwań konsumenta tak, by mógł bez przeszkód i w przyjemnym anturażu realizować się jako szef kuchni… we własnym domu!
Aktywacja jest ukłonem w stronę konsumentów i jednocześnie docenieniem kulinarnych umiejętności, które drzemią w każdym z nich. W tych kuchennych zmaganiach codziennym towarzystwem są produkty marki Kamis, czyli przyprawy wysokiej jakości, zamknięte w szklanych, estetycznych słoiczkach. Nagrodami dodatkowymi są pieniądze, zestawy przypraw Kamis.
Zobacz również
Aby wziąć udział w akcji wystarczy zakupić min. jedną, dowolną przyprawę w słoiczku Kamis i zarejestrować paragon na loteriakamis.pl w dniach 18.09 – 29.10.2023 r.
Wyróżnikami akcji są m.in.: zastosowanie „mnożnika losów”, czyli zasady: im więcej sztuk produktu w koszyku – tym więcej losów w loterii; prezent w postaci e-booka ze specjalnymi przepisami od Kamis dla każdego uczestnika oraz szerokie wsparcie POS i digital. Całość przyprawiona została niestandardowym mechanizmem losowania nagrody codziennej: by dowiedzieć się, jaki jest wynik losowania, konsument musi potrząsnąć słoiczkiem.
NAV agency odpowiada za stworzenie koncepcji i mechaniki akcji, a także projekt i development landing page’a. Agencja zajmuje się również organizacją i kompleksową obsługą prawną aktywacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Loteria trwa do 29 października 2023 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing