Orange Polska wraz z początkiem sezonu “back to university” rozpoczął nową kampanię oferty Orange Flex. Jej launch obejmuje szerokie działania w OOH oraz digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube. Koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo i display przygotowała agencja GONG.
Każdy ma prawo poczuć trochę beztroski. Orange Flex w swojej najnowszej kampanii po raz kolejny zachęca, by odłożyć natłok myśli na bok, oraz uciszyć swojego wewnętrznego krytyka, ponieważ, każdy jest wystarczający taki, jaki jest. Jest to kontynuacja komunikacji „Orange Flex wystarczy”, z którą marka wystartowała w marcu br. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja GONG, która przygotowała kreacje wykorzystane w kampanii oferty Orange Flex.
Zobacz również
Strategia mediowa przygotowana jest pod maksymalizację dotarcia i zbudowania świadomości oferty wśród młodych. W kampanii główny nacisk położony został na spot video, który wykorzystywany został w kampanii na platformach YouTube oraz TikTok. Ponadto realizowane są działania display, programmatic, programmatic audio, działania afiliacyjne, SEM oraz OOH. Działania Paid Social realizowane są in house przez klienta.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One) we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One), a za platformę komunikacji odpowiada agencja GONG. Agencje Group One pracują w modelu House of Communication łącząc kompetencje mediowe i kreatywne pod jednym dachem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce