Maj tego roku jest wyjątkowy dla nas wszystkich. Po wielu miesiącach życia w lockdownie, w warunkach pandemii oraz niepokoju o zdrowie najbliższych pragniemy coraz bardziej wyjść z domów, tęsknimy do wolności, natury, bliskości – przestrzeni, w której możemy się poczuć bezpiecznie. Tę upragnioną rzeczywistość wykreowała marka Douglas czyniąc wiosnę i błękitne niebo główną scenerią kampanii.
Joanna Krupa, która sama niespełna 2 lata temu została mamą, wystąpiła w niej w duecie ze swoją Mamą – Jolantą. Widzowie zobaczą relację opartą na czułości, miłości, bliskości, wsparciu i wspólnych radościach. Naturalnym zwieńczeniem spotu TV są słowa Joanny „A ja kocham Moją Mamę”.
Zobacz również
– Douglas od wielu lat towarzyszy kobietom w szczególnych momentach ich życia, a Dzień Mamy to jedno z najważniejszych i wymagających świąt w kalendarzu marki. Dużym wyzwaniem jest przygotowanie strategii komunikacji, która pozwoli efektywnie dotrzeć do kilku różnych grup docelowych, nie powodując jednocześnie chaosu komunikacyjnego. Tym razem, pokażemy dzień z życia dwóch przyjaciółek – Mamy i jej córki – w magicznej przestrzeni, która stanowić ma oderwanie od tego czego doświadczyliśmy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie, relacja która łączy Joasię i jej mamę Jolantę, pozwoliła nam na poprowadzenie wielowątkowej komunikacji w sposób, z którym identyfikować się mogą nasze klientki: kobiety i dziewczyny, które wybierają Douglas i na co dzień obdarzają naszą markę zaufaniem – mówi Ewa Sadowska, marketing manager, Douglas Polska.
Uzupełnieniem głównego spotu kampanii jest seria filmów przedstawiających krótkie rozmowy bohaterek kampanii o tym, co jest ważne w macierzyństwie, przyjaźni i w ich wspólnym życiu.
Kampania „A ja kocham Moją Mamę” 2021 Douglas to spot, który emitowany będzie na kanałach grupy TVN i Polsat oraz na największych platformach video (YouTube, Ipla, Player, TVP VOD), social mediach – Facebooku, Instagramie, Pintrest, TikToku i Snapchacie. W kampanii zaimplementowano także szereg innowacyjnych formatów digital, typu drive to store zapraszających do najbliższych perfumerii. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, na Douglas.pl, we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce, jak i w działaniach OOH.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za realizację koncepcji kreatywnej, reżyserię filmów oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię, postprodukacja – BadiBadi, realizacja kampanii w social mediach – VMLY&R, planowanie i zakup mediów – Wavemaker.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oferta „Prezentów od serca” w supercenach na Dzień Mamy, obejmuje produkty marek Caudalie, Dr Irena Eris, Mokosh, Sensai, Yonelle, The Ordinary i dostępna będzie w Douglas do 31. maja.