Znany gepard Chester zdradza recepturę i bez opuszczania domowej kanapy zaprasza całą rodzinę do świata chrupek. Dynamiczna forma spotu pozwala w ekscytujący i wciągający sposób pokazać, jak powstają Cheetos. Goście Chestera mają okazję przejechać się kolejką górską i zajrzeć za kulisy powstawania wychrupistych kukurydzianych przekąsek.
Chester niczego nie robi zwyczajnie
Zobacz również
– Jako marka, która w swoim DNA ma psotną zabawę, ważne było dla nas przedstawienie historii powstawania chrupek Cheetos w formie angażującej przygody. Połączyliśmy fantazyjny świat Chestera z rodzinną zabawą. W wesoły i psotny sposób pokazujemy, jak kukurydza przemieniana jest w chrupki, które przybierają zabawne kształty i bez smażenia lądują w paczkach Cheetos – mówi Canan Harman, East Europe Snacks Category marketing manager, PepsiCo Turkey
Ponieważ nie ma innej przekąski o tak zabawnych kształtach, wiele osób zastanawiało się, z czego są zrobione chrupki Cheetos. Ich sekretem jest bowiem kukurydza, która jest zgniatana, formowana i pieczona w piecu. A cała produkcja odbywa się bez smażenia.
Zobacz turecką adaptację spotu:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zobacz polską adaptację spotu:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobacz polską adaptację bumpera:
Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję spotu w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films.