Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aneta Zając twarzą Nissana

Aktorka Aneta Zając, znana z serialu „Pierwsza miłość” dołączyła do grona Ambasadorów Grupy Zdunek. Reprezentować będzie markę Nissan, a w ramach tej współpracy otrzymała od firmy ZdunekKMJ Nissana Qashqai z wysokoprężnym silnikiem 1.5 dCi.
O autorze
0 min czytania 2016-07-04

Ambasadorka niedawno udała się do Trójmiasta, gdzie wzięła udział w sesji zdjęciowej. Plenerem do zdjęć był Teatr Szekspirowski w Gdańsku, ulica Długa oraz salon przy ulicy Grunwaldzkiej. Przy tej okazji nagrano również reklamowy klip wideo.

Kluczyki do samochodu przekazał Dyrektor Zarządzający Nissan ZdunekKMJ Tyberiusz Kohnke.

Umowa o współpracy Anety Zając z dealerem ZdunekKMJ obejmować będzie udział aktorki w premierach nowych modeli i ważnych wydarzeń dla marki. Będzie też mocno zaangażowana w premierę nowej Micry, która w Trójmieście pojawi się we wrześniu tego roku.

Promocja Nissana będzie odbywać się pod hasłem „Z pasji do marki. Polecam, Aneta Zając”. Pojawi się ono m.in. w spotach radiowych w trójmiejskich rozgłośniach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród Ambasadorów Grupy Zdunek są między innymi Mateusz Borek (BMW), Krzysztof Głowacki (Renault), Piotr Myszka (Renault) oraz Katarzyna Figura (MINI).

Słuchaj podcastu NowyMarketing