UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki Nestle

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki Nestle

„Wygraj krowę z mlekiem” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla producenta płatków śniadaniowych Nestlé. UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Druga edycja loterii rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do 30 września 2016 roku. Ma ona charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.win-a-cow.com. Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz pluszowa krowa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie adaptacji materiałów POS, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są  w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij