Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza letnia kampania reklamowa PROFI

Od 1 lipca rusza letnia kampania outdoorowa Profi obejmująca kampanię billboardową na terenie całego kraju oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej.
O autorze
1 min czytania 2016-07-05

Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. nad morzem, na pojezierzu mazurskim, w górach, a także w największych miastach w Polsce.

Kampania reklamowa, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki Profi, potrwa od 1 lipca br. do połowy sierpnia br. Działania towarzyszące:

  • komunikacja social media (fanpage Facebook, Twitter, Instagram)
  • akcje konkursowe w blogosferze 
  • komunikacja na Blogu firmowym Profi Odzyskaj dzień na www.profi.com.pl
  • akcje promocyjne nad polskim morzem 
  • banery na wybranych kampingach 

Kreację reklamową współprzygotowała agencja KiS Productions.
Przygotowanie graficzne 6 layoutów z hasłami – studio graficzne Krobski Design.
Akcja billboardowa jest realizowana na nośnikach AMS S.A.
Działania PR – agencja KiS Production.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj