Rusza letnia kampania reklamowa PROFI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza letnia kampania reklamowa PROFI

Od 1 lipca rusza letnia kampania outdoorowa Profi obejmująca kampanię billboardową na terenie całego kraju oraz reklamę na pojazdach komunikacji miejskiej.

Reklamowane produkty to zupy gotowe do spożycia Profi oraz Wielkopolskie pasztety z drobiem Profi. Kampania reklamowa dedykowana została specjalnie na czas wakacyjny i nawiązuje do ulubionych letnich aktywności Polaków. Wielkoformatowe reklamy z hasłami: Szczyt smaku, Wiosłuj zupę, Smaruj do brzegu, Głodnemu PoMorze widoczne będą przy głównych trasach wjazdowych i wyjazdowych, w popularnych kierunkach turystycznych tj. nad morzem, na pojezierzu mazurskim, w górach, a także w największych miastach w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania reklamowa, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki Profi, potrwa od 1 lipca br. do połowy sierpnia br. Działania towarzyszące:

  • komunikacja social media (fanpage Facebook, Twitter, Instagram)
  • akcje konkursowe w blogosferze 
  • komunikacja na Blogu firmowym Profi Odzyskaj dzień na www.profi.com.pl
  • akcje promocyjne nad polskim morzem 
  • banery na wybranych kampingach 

Kreację reklamową współprzygotowała agencja KiS Productions.
Przygotowanie graficzne 6 layoutów z hasłami - studio graficzne Krobski Design.
Akcja billboardowa jest realizowana na nośnikach AMS S.A.
Działania PR - agencja KiS Production.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij