Reklama dnia: Wstrząśnij zanim wypijesz, czyli jak Orangina wymusiła pożądane zachowanie u klientów

Reklama dnia: Wstrząśnij zanim wypijesz, czyli jak Orangina wymusiła pożądane zachowanie u klientów

Orangina to napój pomarańczowy z cząstkami owoców. Cząstki opadają na dół i aby dobrze smakował, należy go przed wypiciem wstrząsnąć.

Co jednak zrobić, gdy ludzie o tym zapominają? Czasami wystarczy tylko zmienić lekko design opakowania - pomysł genialny w swojej prostocie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zobaczcie sami. 

PS

Niedawno pisaliśmy o innej ciekawej akcji, tym razem Coca-Cola postanowiła poeksperymentować ze swoją butelką. Więcej informacji tutaj >>

PS 2 

W innym odcinku Reklamy dnia wspominaliśmy także nietypową butelkę, z której kapsel pozwala kręcić filmy w technologii 360°. Więcej na jej temat tutaj >>

PS 3 

Znacie to uczucie, gdy otwieracie lodówkę i czekacie, aż coś Was zainspiruje? ;)

PS 4 

Co byście zrobili, gdyby przemówił do Was karton piwa? Zabralibyście go do domu?

PS 5

Przy okazji przeczytajcie również artykuł o bardzo nietypowej reklamie piwa. Artykuł znajdziecie tutaj >>

 

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij