Reklama dnia: Gwiazda CrossFitu przebrana za staruszka pokazuje młodym pakerom, gdzie ich miejsce

Reklama dnia: Gwiazda CrossFitu przebrana za staruszka pokazuje młodym pakerom, gdzie ich miejsce

Dzisiaj mamy dla Was coś naprawdę zabawnego. Magazyn Thrillist oraz marka cydru Smith & Forge Hard Cider postanowili pokazać młodym atletom, co znaczy prawdziwa siła.

W tym celu przebrali znanego sportowca Kennetha Levericha za staruszka, który następnie wyruszył na znaną na całym świecie Muscle Beach.  Tam ku zaskoczeniu zebranych pokazał „młodzieży”, kto naprawdę tutaj rządzi.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gdy odchodził nierozpoznany, zadano mu pytanie: „What advice you got for a young whippersnapper?”. Jego odpowiedź brzmiała: „Just keep doing it. Get strong everyday”.

Co to ma wspólnego z cydrem? Ten obrazek powinien sprawić, że wszystko stanie się jasne:

Zobaczcie koniecznie reklamę: 

PS

Na podobny pomysł wpadła wcześniej Pepsi. W ten sposób powstał Uncle Drew:

PS 2

To nie jedyny pomysł Pepsi w tym stylu. Tutaj ekstremalna i niezapowiedziana jazda z Jeffem Gordonem - amerykańskim kierowcą NASCAR:

PS 3

Zobaczcie również świetną reklamę z najsilniejszym człowiekiem świata - Górą z Gry o tron:

PS 4

I na koniec popularny prank z Ronaldo przebranym za bezdomnego - pozory mogą bardzo mylić ;) 

Ominęliśmy coś? Dajcie znać w komentarzach ;)

Zobaczcie również poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij