Ralph Werner dołącza do Zarządu Media Impact Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ralph Werner dołącza do Zarządu Media Impact Polska

Do Zarządu Media Impact Polska dołączył Ralph Werner. Jest on odpowiedzialny za rozwój biznesu w trzech obszarach: Ad Product, Optimal Impact i Lead Generation. Dodatkowo Ralph Werner odpowiada za rozwój International Ad Sales w Grupie RASM AG.

Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska: Bardzo cieszę się z nowej roli Ralpha, jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie i wiedza pozwolą nam szybciej rozwijać ofertę MIP i reagować na potrzeby naszych klientów i rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ralph Werner dołączył do RASM AG w styczniu 2016 jako Head of Ad Sales Development. Od tamtego czasu współpracował z Media Impact Polska i Media Impact Serbia, wspierał powstanie Media Impact Węgry i Słowacja. Ma bogate doświadczenie w obszarze reklamy cyfrowej, które zebrał pracując na wysokich stanowiskach w takich firmach jak Adconion Media Group, AdShopping, Matomy Media Group, Deutsche Telekom InteractiveMedia, czy Adomik. W 2000 roku Ralph Werner rozpoczął pracę w eBay Germany, gdzie pełnił różne funkcje kierownicze. Później w latach 2004-2006 był CEO mobile.de – wiodącego niemieckiego serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych. W 2015 pełnił obowiązki dyrektora generalnego portalu otomoto.pl, należącego do Grupy Naspers.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij