TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ralph Werner dołącza do Zarządu Media Impact Polska

Do Zarządu Media Impact Polska dołączył Ralph Werner. Jest on odpowiedzialny za rozwój biznesu w trzech obszarach: Ad Product, Optimal Impact i Lead Generation. Dodatkowo Ralph Werner odpowiada za rozwój International Ad Sales w Grupie RASM AG.
O autorze
1 min czytania 2016-07-08

Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska: Bardzo cieszę się z nowej roli Ralpha, jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie i wiedza pozwolą nam szybciej rozwijać ofertę MIP i reagować na potrzeby naszych klientów i rynku.

Ralph Werner dołączył do RASM AG w styczniu 2016 jako Head of Ad Sales Development. Od tamtego czasu współpracował z Media Impact Polska i Media Impact Serbia, wspierał powstanie Media Impact Węgry i Słowacja. Ma bogate doświadczenie w obszarze reklamy cyfrowej, które zebrał pracując na wysokich stanowiskach w takich firmach jak Adconion Media Group, AdShopping, Matomy Media Group, Deutsche Telekom InteractiveMedia, czy Adomik. W 2000 roku Ralph Werner rozpoczął pracę w eBay Germany, gdzie pełnił różne funkcje kierownicze. Później w latach 2004-2006 był CEO mobile.de – wiodącego niemieckiego serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych. W 2015 pełnił obowiązki dyrektora generalnego portalu otomoto.pl, należącego do Grupy Naspers.