Maciej Łapiński awansował na stanowisko Client Service Directora w grupie J. Walter Thompson

Maciej Łapiński stanął na czele działu Client Service grupy J. Walter Thompson i zajmie się jakością współpracy oraz budowaniem długofalowych relacji z klientami całej grupy.
O autorze
0 min czytania 2016-07-08

Maciej Łapiński będzie odpowiadał za zarządzanie procesem obsługi klienta, rozwijaniem i ujednolicaniem kompetencji wewnątrz zespołów tak, aby klienci mogli maksymalnie wykorzystać potencjał wyspecjalizowanych tematycznie jednostek grupy: J. Walter Thompson Warsaw (bussiness communication), Lemon Sky (digital technology, Lemon Sky Always On (content & social) oraz jednostki shopper marketingowej.

Maciej ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował w wielu sieciowych agencjach, m.in. McCann Erickson, LOWE, Grey, gdzie pracował z takimi klientami jak Nestle, Plus, Opel, Warta czy Coca-Cola. Z J. Walter Thompson związany jest od końca 2014 roku i przed awansem odpowiedzialny był za grupę klientów jako Group Account Director.

Stanowisko Client Service Directora zajmowała wcześniej Monika Łapczyńska-Zygan, która teraz będzie pełniła funkcję Operations Directora w grupie J. Walter Thompson.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj