Maciej Łapiński awansował na stanowisko Client Service Directora w grupie J. Walter Thompson

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Maciej Łapiński awansował na stanowisko Client Service Directora  w grupie J. Walter Thompson

Maciej Łapiński stanął na czele działu Client Service grupy J. Walter Thompson i zajmie się jakością współpracy oraz budowaniem długofalowych relacji z klientami całej grupy.

Maciej Łapiński będzie odpowiadał za zarządzanie procesem obsługi klienta, rozwijaniem i ujednolicaniem kompetencji wewnątrz zespołów tak, aby klienci mogli maksymalnie wykorzystać potencjał wyspecjalizowanych tematycznie jednostek grupy: J. Walter Thompson Warsaw (bussiness communication), Lemon Sky (digital technology, Lemon Sky Always On (content & social) oraz jednostki shopper marketingowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Maciej ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował w wielu sieciowych agencjach, m.in. McCann Erickson, LOWE, Grey, gdzie pracował z takimi klientami jak Nestle, Plus, Opel, Warta czy Coca-Cola. Z J. Walter Thompson związany jest od końca 2014 roku i przed awansem odpowiedzialny był za grupę klientów jako Group Account Director.

Stanowisko Client Service Directora zajmowała wcześniej Monika Łapczyńska-Zygan, która teraz będzie pełniła funkcję Operations Directora w grupie J. Walter Thompson.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij