Idea Bank wybrał dom mediowy MediaCom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Idea Bank wybrał dom mediowy MediaCom

Bank wyspecjalizowany w usługach finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Za dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL Idea Banku odpowiadać będzie MediaCom Warszawa.

Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Idea Banku zajmował się Starcom MediaVest Group, który również teraz został zaproszony do udziału w konkursie. Zaproszenia zostały skierowane także do OMD, MEC oraz Value Media. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MediaCom odpowiadać będzie za aktywność Idea Banku w TV, radiu, prasie, OOH oraz za niestandardowe działania reklamowe. Dwuletnia współpraca rozpocznie się jesienią tego roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij