„Zanurz się w bogactwie natury!” – marka Kasztelan rusza z nową kampanią reklamową

Nowa kampania wspiera linię piw niepasteryzowanych, czyli Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane. Po raz pierwszy w komunikacji marki wykorzystano motyw złudzenia, któremu ulega widz.
O autorze
1 min czytania 2016-07-26

Kluczowym przekazem kampanii jest podkreślenie, że piwo Kasztelan jest blisko natury i czerpie z jej zasobów ponieważ powstaje z naturalnych składników. Ponadto nowy spot zwraca uwagę na wiele okazji, w których delektując się wyśmienitym piwem można wspaniale spędzać czas, ciesząc się towarzystwem najbliższych.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Zanurz się w bogactwie natury!” spot pokazuje sielską atmosferę letniego dnia i konsumentów cieszących się naturą – spędzających czas wśród sielskich krajobrazów lub delektujących się nią w piwnym kuflu.

W spocie widzimy dojrzałe, falujące łany pszenicy i jęczmienia, dorodne pole chmielu oraz strumień z krystalicznie czystą wodą.

– W spocie nawiązujemy do natury, aby pokazać konsumentom, że piwo Kasztelan jest mocno z nią związane. Kasztelan nie musi jej poprawiać, lecz tylko wykorzystuje bogactwo naturalnych składników i pozwala konsumentom cieszyć się nimi. Tym razem oprócz znanego już z wcześniejszych spotów piwowara – do zabawy dołączyli młodzi ludzie. Wykorzystaliśmy również efekt zabawnej iluzji – podkreśliła Olga Kozerska, Junior Brand Manager marki Kasztelan.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot będzie można obejrzeć od 25 lipca 2016 roku w telewizji TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych tych stacji.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, produkcją zajął się Dom Produkcyjny hihgnoon.pl / Błażej Baar, a reżyserem spotu jest Dariusz Zatorski. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się