TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Top Secret jesień/zima 2016

Jesienna kampania Top Secret to interpretacja trendów ujęta w kontekst prawdziwych potrzeby klientów tej marki.
O autorze
2 min czytania 2016-07-27

Nowa kolekcja, w obiektywie zajmującej  się fotografia streetową  Asi Typek, nabrała bardzo autentycznego, użytkowego i miejskiego  charakteru. Ujęcia chwil, ruchu, emocji i codziennych  sytuacji przedstawiają ubrania w konkretnym kontekście. Stylizacje Top Secret pokazują pełen  wachlarz możliwości marki. Naturalny wygląd modelek i modela wpisuje się w uliczny, reporterski  charakter fotografii. Istotnym elementem kampanii są też zdjęcia detali i dodatków.  

Jesienno zimowa  kolekcja Top Secret jest bardzo różnorodna, zbudowana z kilku linii, tak o charakterze „smart casual” jak i bardziej formalnym. Najnowsze  trendy  są zinterpretowane w sposób odpowiadający kalendarzowi i  potrzebom klientów.

Powrót do pracy wymaga kolekcji o charakterze nowoczesnego office’u. Sylwetka inspirowana jest garderobą męską, dedykowaną kobietom pragnącym wyglądać w pracy tak modnie jak i profesjonalnie. Główna inspiracja tego tematu opiera się na tkaninie w tenisowy prążek, mikro „kafelkowych” nadrukach oraz butelkowej zieleni. Ubrania, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym, asymetrii oraz dobrym jakościowo tkaninom, są ultra nowoczesne. Podstawowym asortymentem jest koszula, a ponad to żakiety, sukienki, spódnice, spodnie z tkaniny, wszystko co buduje nowoczesną stylizację  do pracy. Ciemna kolorystyka przyłamana jest bielą i pudrowym różem. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne linie utrzymane w miejskim charakterze składają się ze spodni, spódnic, koszul, dzianin i okryć uzupełnionych ponczem, miękkimi szalami. Modną sylwetkę budują szerokie spodnie, długość midi w spódnicach. W palecie kolorystycznej znalazły się: jasna i butelkowa zieleń, khaki, bordo, rudości, beże, melange aż po śmietanową biel.  

Casulana część  kolekcji jest swobodna, codzienna, zawiera jednak  nowe ciekawe elementy np. inspirowane strojem jeździeckim, z metalowymi akcentami. Miłośniczki dżinsu będą mogły zbudować całe monochromatyczne sylwetki w niebiesko – granatowej gamie barw z ciekawymi połyskliwymi elementami miedzi. Bazę tej linii budują spodnie, kurtki i bluzy. Na miękką, kobiecą sylwetkę składają się też luźne koszule, gładkie  i w kwiatowy nadruk; zamszowe i denimowe sukienki, t – shirty z nadrukami, poncho  z frędzlami. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cześć kolekcji oparta jest na etnicznych detalach i wielobarwnych ornamentach w kolorach granatu i intensywnego bordo.  Miękką, swobodną, kobiecą sylwetkę w klimacie boho  podkreślają drukowane sukienki,  luźne otulające kardigany, drukowane koszule.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja na „specjalne okazje” inspirowana jest modą lat 80 tych i 90 tych, z dużą dawką koloru czerwonego, bordo, ciekawymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi sukienek, kokardami – wiązaniami bluzek wokół szyi nawiązuje do mody retro, ale w nowoczesnym wydaniu. 

Nie brakuje też złota, koronek, miękkich welurów i  obowiązkowej na wieczór czerni, również w kontrastach błysk/mat. 

Męska kolekcja Top Secret ma przede wszystkim charakter smart caual. Jest miejska, wygodna, oparta o proste formy ubrań, denimowe zestawy, koszule, swetry, t – shirty w soczystych kolorach . W linii city, przeznaczonej  dla osób aktywnych zawodowo dominują klasyczne formy uszyte z nowoczesnych struktutalnych tkanin, uzupełnione mikro wzorami.