Nowa kolekcja, w obiektywie zajmującej się fotografia streetową Asi Typek, nabrała bardzo autentycznego, użytkowego i miejskiego charakteru. Ujęcia chwil, ruchu, emocji i codziennych sytuacji przedstawiają ubrania w konkretnym kontekście. Stylizacje Top Secret pokazują pełen wachlarz możliwości marki. Naturalny wygląd modelek i modela wpisuje się w uliczny, reporterski charakter fotografii. Istotnym elementem kampanii są też zdjęcia detali i dodatków.
Jesienno zimowa kolekcja Top Secret jest bardzo różnorodna, zbudowana z kilku linii, tak o charakterze „smart casual” jak i bardziej formalnym. Najnowsze trendy są zinterpretowane w sposób odpowiadający kalendarzowi i potrzebom klientów.
Zobacz również
Powrót do pracy wymaga kolekcji o charakterze nowoczesnego office’u. Sylwetka inspirowana jest garderobą męską, dedykowaną kobietom pragnącym wyglądać w pracy tak modnie jak i profesjonalnie. Główna inspiracja tego tematu opiera się na tkaninie w tenisowy prążek, mikro „kafelkowych” nadrukach oraz butelkowej zieleni. Ubrania, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konstrukcyjnym, asymetrii oraz dobrym jakościowo tkaninom, są ultra nowoczesne. Podstawowym asortymentem jest koszula, a ponad to żakiety, sukienki, spódnice, spodnie z tkaniny, wszystko co buduje nowoczesną stylizację do pracy. Ciemna kolorystyka przyłamana jest bielą i pudrowym różem.
Kolejne linie utrzymane w miejskim charakterze składają się ze spodni, spódnic, koszul, dzianin i okryć uzupełnionych ponczem, miękkimi szalami. Modną sylwetkę budują szerokie spodnie, długość midi w spódnicach. W palecie kolorystycznej znalazły się: jasna i butelkowa zieleń, khaki, bordo, rudości, beże, melange aż po śmietanową biel.
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Casulana część kolekcji jest swobodna, codzienna, zawiera jednak nowe ciekawe elementy np. inspirowane strojem jeździeckim, z metalowymi akcentami. Miłośniczki dżinsu będą mogły zbudować całe monochromatyczne sylwetki w niebiesko – granatowej gamie barw z ciekawymi połyskliwymi elementami miedzi. Bazę tej linii budują spodnie, kurtki i bluzy. Na miękką, kobiecą sylwetkę składają się też luźne koszule, gładkie i w kwiatowy nadruk; zamszowe i denimowe sukienki, t – shirty z nadrukami, poncho z frędzlami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cześć kolekcji oparta jest na etnicznych detalach i wielobarwnych ornamentach w kolorach granatu i intensywnego bordo. Miękką, swobodną, kobiecą sylwetkę w klimacie boho podkreślają drukowane sukienki, luźne otulające kardigany, drukowane koszule.
Kolekcja na „specjalne okazje” inspirowana jest modą lat 80 tych i 90 tych, z dużą dawką koloru czerwonego, bordo, ciekawymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi sukienek, kokardami – wiązaniami bluzek wokół szyi nawiązuje do mody retro, ale w nowoczesnym wydaniu.
Nie brakuje też złota, koronek, miękkich welurów i obowiązkowej na wieczór czerni, również w kontrastach błysk/mat.
Męska kolekcja Top Secret ma przede wszystkim charakter smart caual. Jest miejska, wygodna, oparta o proste formy ubrań, denimowe zestawy, koszule, swetry, t – shirty w soczystych kolorach . W linii city, przeznaczonej dla osób aktywnych zawodowo dominują klasyczne formy uszyte z nowoczesnych struktutalnych tkanin, uzupełnione mikro wzorami.